  • Data: 2019-04-06 09:35:45
    Temat: Re: nietypowe(?) ogrzewanie elektryczne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 18:43:51 UTC+2 użytkownik sk napisał:

> [...]
    odpowiedź:

    > dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
    >
    > Na poszczególne pomieszczenia należy zamontować następujące moce grzewcze:
    > -wiatrołap 3m2 - standardowo nie ogrzewamy, opcja 325W dodatkowo płatna +750zł, nie
    ujęta poniżej,
    > -pralnia 3,3m2 - 1x325W,
    > -łazienka 3,6m2 - 1x430W,
    > -kotłownia 6,91m2 - 1x650W,
    > -komunikacja + korytarz - 1x650W,
    > -pokój 10,82m2 - 1x900W,
    > -pokój 10,15m2 - 1x900W,
    > -pokój dzienny 22,29m2 - 2x900W (lub 3x650W, jeśli chcecie Państwo mieć równe
    panele z kuchnią, dopłata to tylko 100zł),
    > -kuchnia 7,3m2 - 1x650W - WSPÓLNY TERMOSTAT Z POKOJEM DZIENNYM I KORYTARZEM).
    >
    > Łączna moc grzewcza wyniesie 6,31kW.

    Potrzebujesz więc maks 10 grzejników elektrycznych jeśli chcesz grzać prądem.
    Ceny jednego od 20-30 zl się zaczynają
    Jak odpowiednio zrobisz instalację elektryczna to za kolejne kilkanaście zł kupisz
    sobie urządzenie(sonnof np) którym będziesz mógł sterować ogrzewanie przez net nawet

    > Dla porównania mój Szef ma dom 105m2 + garaż 22m2 ogrzewany do +5st.C. >Cała zima
    kosztuje go 2000 -2500 złotych.

    Typowa zagrywka marketingowa- powołać się na kogos znajomego
    W Media Expert jak proponują ubezpieczenie do telewizora czy laptopa to zawsze
    sprzedawcy mamie spadł i sie potłukł(na szczęście byl ubezpieczony)

    > Z kolei jeden z naszych montażystów widząc jak ogrzewanie działa u >Klientów
    zamontował panele u siebie, mimo że na działce miał dostęp do gazu >ziemnego. Metraż
    ok 75m2, parterowy, ocieplony dom 4letni murowany. Na całą >zimę przy utrzymaniu temp
    ok

    A Dom Pomocy z Czeladzi kupił nakładki na schody a żydowska restauracja w Warszawie
    Bora potwora;)

    > RAZEM 2 ETAPY = 13332,60zł

    Kilkaset zwykłych szt grzejników elektrycznych za to kupisz
    Chociażby takich
    https://allegro.pl/oferta/grzejnik-konwektorowy-elek
    tryczny-piecyk-2000w-7202040573
    A potrzebujesz 10szt. Koszt 10szt na bogato to 1000zł wiec zostaje Tobie 12tys zł-
    na ok 24000kWh prądu