  • Data: 2019-04-08 11:48:19
    Temat: Re: nietypowe(?) ogrzewanie elektryczne
    Od: sk <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2019 09:12:26 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    ten teges, jak by moj idol powiedzial. Z drugiej strony krzywda sie komus >tutaj
    dziala jak bora bora sie udzielal? Ciekawa dyskusje trzeba w sposob >odpowiedni
    sprowokowac i pokierowac, co staralem sie uczynic. W chuja ciecie >tez zajecie.

    > Też od razu pomyślałem że Sławek nowy biznes zaczął
    > Gość ma pewnie taki sposób zarobkowania że sprzedaje rzeczy drogie, nietypowe, mało
    chodliwe ale z dużą marżą
    > Jakieś nakładki na schody droższe od stopni dębowych sprzedawał, bora potworami
    handlował a teraz szuka jeleni na wypasione grzejniki

    Wyznaję zasadę, że lepiej sprzedawać jedną bardzo drogą rzecz raz na kwartał, niż
    codziennie setki ołówków :)
    Nakładki na schody (www.nowe-schody.pl) cały czas się sprzedają, ciągle mniej, niż
    bym chciał, ale powoli sprzedaż rośnie. Nie zajmuję się tym osobiście a jedynie
    pośredniczę pomiędzy polskimi wykonawcami i klientami a niemieckim producentem
    systemu. Jeżeli kogoś bardzo ciekawi jakim cudem nakładki droższe od drewna się
    sprzedają, że to podany na stronie kontakt jest do wykonawcy, które codziennie
    rozmawia z klientami, więc będzie bardziej wiarygodny.
    BORA (www.bora.com) przestałem osobiście sprzedawać jesienią 2015 roku, bo po
    pierwsze nie dało sie tego pogodzić z firmą, gdzie zostałem udziałowcem a po drugie
    nie byłem i dalej nie jestem przekonany do strategii marketingowej marki, czym
    osobiście zarządza pomysłodawca i właściciel tego interesu.
    Posiadane urządzenie BORA Basic trafi do kuchni w budowanym właśnie domu.
    Obecnie utrzymuję z się z wynajmowania czyściwa, czyli ścierek używanych głównie w
    motoryzacji, poligrafii i obróbce skrawaniem: www.bim.eu