  • Data: 2012-11-18 19:05:00
    Temat: Re: ocena projektu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6bbb05e8-cd38-45f7-884a-b3f719139bfa@go
    oglegroups.com...

    > Byłem w USA kilka lat moja żona też była w paru krajach na świecie i
    > marzymy o GARDEROBIE. Mój znajomy który był w stanach też taką ma już w
    > Polsce.
    > Dlaczego my Polacy kochamy tak te duże przestrzenie .... i koniecznie
    > meblościanką. Już mineło 20 lat od upadku komunizmu i SALONY już nie robią
    > takiego wrażenia jak
    > kiedyś czy się myle?

    A mnie już dawno przeszłą garderobiana moda. To tylko niepotrzebne kolejne
    drzwi do codziennego otwierania. Zamiast tego obecnie mam zabudową na całą
    szerokość i wysokość jednej ściany w sypialni - wszystko jest pod ręką, a
    obok jest łóżko gdzie żona gdy wybiera sukienkę może odrzucać te które nie
    przeszły kwalifikacji :-)

    Garderoba pozostała jako magazyn rzeczy i ubrań sezonowych jak sprzęt
    narciarski, czy biwakowy, oraz zimowe płaszcze czy strój do surfingu.

    Pozdrawiam
    Ergie