eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieodkamienianie odpływowych rur pcv, kret, żmijka i ocet poległ › Re: odkamienianie odpływowych rur pcv, kret, żmijka i ocet poległ
  • Data: 2015-04-17 09:30:54
    Temat: Re: odkamienianie odpływowych rur pcv, kret, żmijka i ocet poległ
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Octem odetkałem hydromasaż wanny, gdy robotnicy pozaklejali kanaliki zapewne klejem
    do glazury czy czymś podobnym.
    Dzień pod dniu po trochę wlewałem ocet spożywczy do otworków w dnie wanny przez wiele
    dni.
    Głównie bałem się o chromowane końcówki dysz.

    -----
    > Nie rusza nawet tego ocet, zalany osadnik octem 10% na 3 dni i cisza, nic nie
    ruszyło - jakby to jakaś kosmiczna skała była