eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieodkamienianie odpływowych rur pcv, kret, żmijka i ocet poległ › Re: odkamienianie odpływowych rur pcv, kret, żmijka i ocet poległ
  • Data: 2015-04-17 09:03:23
    Temat: Re: odkamienianie odpływowych rur pcv, kret, żmijka i ocet poległ
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inne bezmajzlowe metody? 2m rury do udrożnienia.
    inna żmijka. delikatniejsza, ale bardziej precyzyjna. załatw sobie drut,
    najlepiej 1.5mm. stalowy. w rowerowym kup 3m pancerza do linki
    hamulcowej. wsadź drut do pancerza. z jednej strony , zaraz za linką
    złap go wkrętarką, z drugiej pozostaw parę cm i zawiń haczyk (haczykiem
    wyciąga sie włosy, ale jak się uprzesz, na koniec możesz dolutować
    wiertło. taką "żmiję w pancerzu" wprowadź do rury. taka żmija jest - jak
    pisałem - słaba, ale bardzo giętka ale może uderzyć w czuły punkt Twoich
    problemów. Sądzę że duża żmija próbowała zaatakować ściankę rury
    kanalizacyjnej - dlatego nie dała rady.
    Tym sposobem uchroniłem teściów od kucia łazienki, pomimo że chemik
    robił kilka prób. Sprzęt kosztował - 12zł.
    ToMasz