  • Data: 2016-09-29 22:35:44
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy takich czasów nie było. Te protokoły bez problemu mogą działać
    > równolegle w jednej sieci. I bardzo często działały. Niejednokrotnie
    > obsługiwane przez ten sam serwer.

    No może nieprecyzyjnie się wyraziłem, protokoły działały i chyba nadal
    mogą działać równolegle, choć nie widzę na przykład żeby można było od
    reki dodać IPX pod moim Windowsem 10.
    Ale pamiętam jak ze dwie dekady temu boksowaliśmy się w jednej firmie z
    NT 3.51 i jakimś NetWare bo coś tam nie działało jak trzeba.
    Albo jakieś gierki po LAN, jedna bardziej preferowała TCP, inna IPX,
    dziś to są nieznane problemy.