  • Data: 2011-04-18 09:42:49
    Temat: Re: ogrodzenie miedzy dzialkami
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:iogqnc$ed9$1@inews.gazeta.pl...
    > No beton... Ile razy mam powtarzać, że nie masz prawa stawiać niczego w
    > granicy bez zgody "drugiej strony"?

    No beton -cały czas piszę o budowaniu WYŁACZNIE na swoim a tylko dotykając sie do
    granicy.

    > Jeśli swoim budowaniem nie włazisz na moją stronę i o ile nie naruszasz
    > innych przepisów prawa budowlanego - owszem. Ale w praktyce dla
    > ogrodzenia oznacza to jakieś pół metra w głąb... może ćwierć przy BARDZO
    > zręcznych budowlańcach.

    nie mówie o błędach wykonawczych lub we wskazaniu granic. Moze nie rozszerzajmy
    tematu o takie historie tym bardziej ze jak najbardziej sie tu zgadzamy -nikt na
    twojej dziace bez twej zgody nie moze nic robić.

    > Jeśli włazisz na mój teren i go tratujesz - mam także prawo wziąć sprawy
    > we własne ręce.

    A jak go nie tratuje? Powtarzam - w razie sąsiada łosia da sie wybudowac płot tak by
    nic na jego terenie sie nie działo.

    b.