eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepadł silnik w rolecieRe: padł silnik w rolecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: padł silnik w rolecie
    Date: Thu, 15 Sep 2016 19:01:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <nrek57$me6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <nrdgn7$qse$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 176-115-85-233.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1473958887 22982 176.115.85.233 (15 Sep 2016 17:01:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Sep 2016 17:01:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <nrdgn7$qse$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:520261
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2016-09-15 08:56, quent wrote:
    > Powinien popracować dłużej wg Was czy może taka jest ich żywotność mniej
    > więcej?

    To zależy od bardzo wielu czynników, ale ogólnie *silnik* psuje się
    mniej niz przekładnie lub krańcówki. Warto sprawdzić też termik,
    potrafiły bez wyraźnego powodu psuć.

    > Zanim zerwę nity i zacznę tam gmerać mam pytanie - czy do wymiany
    > silnika/zdejmowania rolet powinienem mieć jakiś specjalny narzędź?

    Pradowałem przy roletach jednej z firm i były mało przyjazne po
    zatrzaśnięciu silnika w rurze napędu. W zasadzie nie dało się ich łatwo
    wyjąć bez zniszczenia czegoś. Zależy silnie od producenta, a tańszy
    producent stosuje bardziej destrukcyjne metody mocowania elementów.

    Zwróć rownież uwagę na fakt że nowoczesne wylaczniki krańcowe mogą mieć
    czujniki halla na wale silnika i kluczowe są nawet ułamki milimtera
    ustawienia go potem w rurze względem płytki z elektroniką. W
    mechanicznych problem mniejszy.

    > Da się to samemu ogarnąć?

    Licz się z zakupem nowego napędu, ale spróbować warto. Wymiana silnika w
    napędzie do trywialnych jednak nie należy. To w zasadzie produkt jenorazowy.

    Po cichu mam jednak nadzieje że pod "wymiana silnika" masz na myśli
    wymianę całego napędu z krańcówką. Wtedy to raczej proste i przewidziane
    choć niektórzy pruja styropian a sąsiad skuwał ścianę :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1