  • Data: 2022-07-16 23:27:19
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 16 lipca 2022 o 20:28:25 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    tego samego dnia to znaczy że >jest tam dużo wolnych mieszkan. A jak jeszcze można
    przy przy wynajmowaniu mieć życzenia co do obszaru, piętra i na >przykład szkoły czy
    sklepu w okolicy to znaczy że jest bardzo dużo wolnych mieszkań. W Warszawie, Łodzi,
    Londynie itp. >da się wynająć bardzo szybko mieszkanie.
> [...]
    lokali)postawł.
    > Sprzedał je na etapie kopania fundamentów( (300 tys zł za stan deweloperski, lokal
    ok 100m2, 300m2 działki)
    > Od wiosny na sąsiedniej działce buduje 8 identycznych.
    > Na razie 5 jest w stanie surowym zamkniętym, 3 pozostałe sameury.
    > 16 lokali już praktycznie sprzedane(zaliczki/zadatki). Cena już 450tys za lokal.
    > Z za płotu mój sąsiad swój dom wystawił na sprzedaż.
    > 3 tygodnie nie minęło i u notariusza siedzial
    > Regularnie bywam na przetargach nieruchomości sprzedawanych przez gminę czy
    komornika- chętnych nie brakuje.
    > Jak miasto ogłosiło że wciągu kilku lat wybuduje 100 mieszkań z programu "
    mieszkanie plus" czy jakoś tam tu już lista chętnych liczy ponad 500 osób.
    > Gdzieś tam wyżej/ niżej piszesz że koszt wynajmu to 10 % dochodu rodziny.
    > Dasz linka z Łodzi z mieszkaniem do wynajęcia za cenę 600-1000zl?
    Ty o czasie teraźniejszym a ja o niedalekiej przyszłości. Sprawdziłem i nie mam cię
    wpisanego w dowodzie osobistym. To dlaczego miałbym dawać linka? Poza tym w moim
    interesie jest żeby inni nie mieli za dużo kasy. Raty za nieruchomości wysokie.
    Skutecznie pozbawia ludzi pieniędzy tzw dysponowalnych. Połowa Polaków ma jakieś
    kredyty. Ja nie mam. Jeśli na rynku będzie mało pieniędzy bo banki pozbawia ludzi
    części pieniędzy to ludzie będą mieli mniej na zakupy. Jak jest marny popyt to ceny
    nie rosną a nawet potrafią spadać.