  • Data: 2022-07-16 22:53:28
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 16 July 2022 at 20:47:34 UTC+2, Kris wrote:
> [...]
    wprowadzić tego samego dnia to znaczy że >jest tam dużo wolnych mieszkan. A jak
    jeszcze można przy przy wynajmowaniu mieć życzenia co do obszaru, piętra i na
    >przykład szkoły czy sklepu w okolicy to znaczy że jest bardzo dużo wolnych mieszkań.
    W Warszawie, Łodzi, Londynie itp. >da się wynająć bardzo szybko mieszkanie.

    > Dopisze:
    > Jeden z wyżej opisanych lokali(mieszkanie, pół bliźniaka)kupił facet co.lokalne
    biuro pośrednictwa prowadzi.
    > Gadam z nim często.
    > Problem ma taki że nie brakuje mu klientów chcących kupić mieszkanie/ dom.
    > Brakuje mu ofert/ chętnych sprzedać/wynając swoją nieruchomosc
    Bo wszyscy chcą bez posredników
    bo pośrednik to lichwa
    i utrudnianie s[przedaży, mniejsza cena i brak kontaktu bezposredniego z kupującym

    Dlatego instytucja pośredników w handlu nieruchomościami powinna być zlikwidowana,
    tak jak nowa legislacja brokselska zlikwidowala dealerów samochodowych, jako zbędne
    ogniwo, generujące koszty.

    Samochód się zamawia i kupuje bezposrednio w fabryce i jest dostarczany pod adres
    klienta
    i 100.000 dealerow samochodowych do likwidacji, bo są kosztowni, generują strate
    czasu i koszty i wciskają kit, a prowizja to 20% i budują jakies nikomu niepotrzebne
    w 21 wieku autosalony.

    Nowy samochód kupujemy z fabryki
    a używany od Zenka w sąsiedztwie, bo wtedy wiadomo, czy to nie oszust,bo jak oszust
    to się nioe będzie wyprowadzał dla 5000zł

    Zatem likwidujemy ściemniaków pośredników i ceny mieszkan dla kupującego spadaja od
    razu o 20%
    a sprzedający nadal dostaje tyle samo, ale on decyduje komu sprzedać i za ile.