  • Data: 2020-11-18 14:36:08
    Temat: Re: płyty betonowe na ganku
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2020 o 16:17, Czesio Wesoły pisze:
    > Dzień dobry Wszystkim.
    > Mam robotę do wykonania. Mam nadzieję, że pomożecie. :)
    > Zakupiłem i zamierzam położyć na ganku betonowe płyty imitujące kamień
    (https://www.semmelrock.pl/produkt/plyty/plyty-brads
    tone-milldale/).
    > Ganek na gruncie. Ma około 200x290cm. Jest betonowy i zupełnie poziomy. Częściowo
    tylko zadaszony. Płytki będę układał raczej losowo
    Kolega widział w Niemczech płytki układane na plastikowych podkładkach.
    Jest to podobno fajny system, bo woda spływa pod spodem. Tak na szybko
    znalazłem coś podobnego:
    https://desqe.pl/produkt/regulowany-wspornik-pod-ply
    ty-tarasowe/?attribute_pa_zakres-regulacji=18-32-mm
    Jacek