  • Data: 2013-05-06 16:31:38
    Temat: Re: poliweglan komorowy
    Od: q...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 15:41:30 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > (coś z kodowaniem nie tak)

    Ależ jak sobie chcesz to sobie kup tę z poliwęglanu! :-)
    Ja (ojciec) ją miał 2x i poszła w pył po gradzie.

    Nie wnikam z czego jest *faktycznie* zrobiona - sprzedają ją jako "z poliwęglanu".
    Ja na co dzień używam tych komorowych jako nośniki reklamowe, znam je dobrze choć
    akurat komorowych na zadaszenie nie używałem.
    Sprzedaje je zresztą ta sama firma w której zaopatruje się w nośniki reklamowe.

    Tam gdzie teraz biorę te inne płyty to szefuje mój znajomy więc Twój argument o
    wciskaniu kitu się właśnie rozpadł.

    Pozdr.