  • Data: 2013-05-06 17:16:43
    Temat: Re: poliweglan komorowy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 16:31:38 UTC+2 użytkownik q...@g...com napisał:

    > Ależ jak sobie chcesz to sobie kup tę z poliwęglanu! :-)
    >
    > Ja (ojciec) ją miał 2x i poszła w pył po gradzie.
    >

    > Nie wnikam z czego jest *faktycznie* zrobiona - sprzedają ją jako "z poliwęglanu".
    >
    > Ja na co dzień używam tych komorowych jako nośniki reklamowe, znam je dobrze choć
    akurat komorowych na zadaszenie nie używałem.

    > Sprzedaje je zresztą ta sama firma w której zaopatruje się w nośniki reklamowe.
    >

    > Tam gdzie teraz biorę te inne płyty to szefuje mój znajomy więc Twój argument o
    wciskaniu kitu się właśnie rozpadł.

    > Pozdr.

    Jak dał im radę grad to nie były z poliwęglanu. Jak by poliwęglan pękał kiedy w niego
    coś uderzy to by z niego nie wolno było robić okularów ochronnych. A dziwnym zbiegiem
    okoliczności okulary ochronne, tarcze jakimi posługuje się policja osłony do maszyn
    itp. robione są z poliwęglanu.