  • Data: 2009-01-17 13:54:03
    Temat: Re: połysk na jabłku
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:gkn303$p3g$1@news.interia.pl...
    > Aż mi się przypomniało, jak znajomy rolnik opowiadał, jak z tanich,
    > bezsmakowych, zagranicznych "młodych" ziemniaków robi się polskie wczesne
    > ziemniaczki prosto z pola ;)
    >
    > Przepis:
    > Wsypujesz worek zagranicznych do betoniarki wlewasz pół wiadra wody i
    > dodajesz 2 łopaty pięknej czarnej ziemi. Mieszasz i voila - cudowne
    > ziemniaczki prosto z pola!
    ***
    i i sam za przeproszeniem na..ał do własnego gniazda, jak kubiłbym paskudne
    smakowo ziemniaki, czy inne warzywa czy owoce u danego sprzedawcy, to więcej
    bym nie kupił u niego, mało tego zrobiłbym mu skuteczną antyreklamę wśrod
    kupujących - więcej już nie wycinalby takich numerów, chciwość nie popłaca -
    a chciwość to mentalność większości polskich sprzedawców