  • Data: 2010-03-13 09:19:16
    Temat: Re: prad ze slonca i z wiatru dla domu
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tornad pisze:

    > Pomijajac juz fakt, ze procentowy udzial tego dwutlenku wegla w atmosferze
    > rowny okolo 0.035 procenta jest niewielki, to rownie niewielki jest jego
    > wzrost o te kilka ppm rocznie oraz to, ze on w porownaniu z para wodna a
    > scisle kropelkami wody z niej powstalymi w atmosferze, czyli chmurami, z uwagi
    > na waskie pasmo odbijania promieniowania jest wg mnie pomijalnie maly, to
    > warunkowo moge wyrazic zgode; niech on jest tym gazem cieplarnianym, niech to
    > promieniowanie podczerwone odbija, niech te nasza Ziemie ociepla. Wiec musimy
> [...]

    Tornad, powtarzasz, powtarzasz, a mógłbyś kiedyś trochę poczytać, to byś
    wiedział.

    W skrócie:
    Ilość pary wodnej w atmosferze sama się reguluje (nie ma większej
    wilgotności niż 100%). Nie ma takiej zależności dla ditlenku węgla,
    możesz go włożyć dowolnie dużo.

    CO2 stanowi element sprzężenia zwrotnego (trochę jak takie pokrętło na
    wzmacniaczu). Nie chodzi o ilość energii wyprodukowanej, tylko o ilość
    CO2, które zostaje.

    Polecam
    http://ziemianarozdrozu.pl/
    http://doskonaleszare.blox.pl/

    Wszystkie ignorancje Tornada zostały tam dokładnie omówione.

    M.