  • Data: 2010-03-13 22:48:00
    Temat: Re: prad ze slonca i z wiatru dla domu
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hnh0hn$4sc$2@node1.news.atman.pl...

    > Akurat na doskonaleszare są odesłania do artykułów naukowych. Do części z
    > nich można się dostać jedynie z uniwersyteckich komputerów, jednak na
    > pewno jest to lepsze źródło informacji niż tv.

    Uniwersyteckie komputery szczesliwie mam juz za soba jakis czas. Co ciekawe
    ci sami naukowcy piszacy podobne artykuly biora tez udzial w roznych
    programach, rowniez w TV. Nie romumiem dla czego slowo mowione czy pisane w
    prasie ma byc gorsze od publikowanego w sieci o ile zajmuja sie tym
    specjalisci danych dziedzin. Nie wierze tez, ze nie slyszales opini
    naukowcow majacych inne od powszechnie prezentowanego zdanie. Gdybym poglad
    swoj, czy raczej watpliwosc opieral wylacznie na informacjach TV to
    stanowczo mialbym jedyny ostanio modny poglad. A chocby energooszczedne 500W
    telewizory plazmowe zuzywajace podobno mniej energii od kineskopowych 150W
    ktorych to produkcje EU miala zamiar sankcjonowac podobnie jak zarowki
    wloknowe. Istny cyrk. Swiat zmierza do tego by nie bylo wiadomo komu wierzyc
    i ja tez nie wierze, ze slimak jest ryba.

    Pozdro.. TK