  • Data: 2020-12-14 11:52:49
    Temat: Re: rozbudowa PV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Dec 2020 02:00:43 -0800 (PST), Lisciasty

    > Załóż ile chcesz i nie zawracaj sobie d. zgłaszaniem. I tak nas robią w ciula
    > na bilansowaniu międzyfazowym.

    Ja rozumiem doradzić żeby zamontował planowane 10x440 a zgłosić 9x440, ale
    nie zgłaszać wcale to trochę przesada. Taką ilość naddatku energii z
    pewnością zauważą i przylecą zweryfikować. Zresztą PGE sobie całkiem nieźle
    radzi z rozliczeniami, choć z innymi operatorami to jest cyrk niestety.

    > Pytałem kolegi strażaka, nie mają procedur i nie wiedzą co z tym robić.
    > Kolejny kretyński przepis który nic nie daje a tylko wprowadza chaos.

    Generalnie z przepisów wynika, że tylko >1000m2 trzeba to robić.

    --
    Pozdor
    Myjk