  • Data: 2016-05-05 14:25:39
    Temat: Re: stan surowy zamkniety - kosztorys
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > budowali - w sumie 3 rodziny i każdemu wyszło "na gotowo" pomiędzy 450,
    > a 500tys. No i z takimi kosztami też się liczę.

    Jak mogę coś od siebie:
    Pracowałem jako contractor 2,5 roku w Chicago i takie małe przemyślenia

    Szwagier wybudował dom 400m2 + podwójny garaż ++++ wyszło go 500 tys.
    Ale dużo rzeczy zrobił sam z ojcem.

    Kuzyn wykańcza mieszkanie w bloku.
    Zrobiłem mu przedmiar robot tak pi razy drzwi ile w sumie to będzie kosztować.
    Jeszcze dobrze nie zaczął a już zaczął narzekać że się przestrzeliłem.
    Tylko jak wziął deske za 250zł zamiast 100zł bo żona powiedziała że ładna.
    To na 80m2 robi się kasa.

    Chce się zamknąć w 200 kzł

    I jeszcze z moich doświadczeń.
    Gdybym ja budował dom to najpierw zacząłbym od układu pomieszczeń
    co I gdzie mam być.
    Ja w tym roku chyba znowu będę rozwalał swoje mieszkanie żeby je bardziej
    zoptymalizować.
    Środek jest najważniejszy !!!!!!!

    i jeszcze raz
    >każdemu wyszło "na gotowo" pomiędzy 450

    Pytanie CO bo mojemy szwagrowi też wyszło 500 tys. za 400kzł

    To co pisza przedpiścy najważniejsze są szczegóły bo gniazko
    możesz kupić za 10 jak i za 100 zł x ilość = daje konkretną kase.

    Podsumowywując jeśli masz to zrobić przy pomocy Generalnego Wykonawcy:

    Wybierz project który ci się podoba.
    Zrobić przedmiar robot.
    Wrzucić do Excela.
    Wyślij do kilku budowlańców. Niech wypełnią POSZCZEGÓLNE rubryki.
    Iść z żoną do sklepu z wykończeniem wnętrz.
    Pospisywać ceny rzeczy które sie jej podobają.
    Zsuwmować + 20% = X
    Mój dom bedzie kosztował X zł możesz stwierdzić.

    ps
    jak podasz maila to podeśle ci plik z liczeniem wykończeniówki
    dla 100m2 mieszkania