  • Data: 2022-05-15 01:26:27
    Temat: Re: sufit podwieszany G-K na stelażu jednopoziomowym?
    Od: Collie <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek, 13.05.2022 o 00:13, Collie napisał:

    > Jest jeszcze StabiSystem bez kratownic i profili, ale tam maksymalna
    > odległość KG od sufitu to 9 cm. No i raczej nie dla bidy.

    Ach, zapomniałem o nowomodnym rozwiązaniu za wysokiego sufitu dla sierot
    po Gomułce: sufity napinane. Dlaczego te 12 cm skojarzyło mi się teraz
    z tym sieroctwem? Otóż w tzw. budownictwem gomułkowskim standardowa
    wysokość mieszkania wynosiła 248 cm, a obecny standard to 260 cm. Jeśli
    ktoś wychował się pod sufitem "248", to może rzeczywiście czuć się
    nieswojo pod niebotycznym sufitem "260" i te nadwymiarowe 12 cm będzie
    usiłował zniwelować. Rozumiem to i współczuję próbując dobrym słowem
    wesprzeć sieroty, choć do tutejszego wujka Dobra Rada mi daleko.

    --
    Collie