eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniew temacie pekajacych wezykow... › Re: w temacie pekajacych wezykow...
  • Data: 2010-11-20 15:36:40
    Temat: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:fugmsej85rb8$.l21hscq7ngef$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 19 Nov 2010 20:43:07 +0100, Maniek4 napisał(a):
    >
    >>> Zapomniałem, że metale korodują od oleju ;-)
    >>>
    >>> -----
    >>>
    >>>| przewody hamulcowe w samochodach takich awarii nie maja.
    >>>
    >>
    >> Jak sie nie wie to sie pyta a nie produkuje mysli baraniego lba.
    >> Wroc do szkoly i zastanow sie w jaki sposob realizowane jest polaczenie
    >> ruchomego kola samochodu z nieruchoma czescia ukladu hamulcowego, ze o
    >> skrecaniu nie wspomne, jezeli w ogole wiesz co to jest samochod. I nie
    >> oleju
    >> a plynu hamulcowego o temp. wrzenia znacznie wyzszej jak oleju.
    >
    > Nie unoś się tak - w niektórych modelach jest faktycznie olej :-)

    Widzisz, ten frustrat zyciowy mimo zwracania uwagi nie raz i przez wielu, od
    paru juz lat jak jakis uposledzony kretyn uparcie cytuje odwrotnie niz
    reszta swiata, a do tego wypisuje co jakis czas brednie jak tu o rdzewieniu
    gumowych przewodow hamulcowych. Spojz od poczatku maila a nie polapiesz sie
    o co komu chodzi i co kto pisze bo pajacowi umanila sie orginalnosc. To tak
    w ramach tlumaczenia sie z chwilowego braku kultury ktorego staram sie
    unikac tu jak ognia.
    Co zas tyczy sie oleju w ukladach hamulcowych, ja takich ukladow nie
    spotkalem a te ktore znam jak wiekszosc z nas na olej nie jest odporna.
    Gumki w zaciskach hamulcowych po prostu puchna i po krotkim czasie do takich
    zastosowan sie nie nadaja. Przydatnosc oleju w ukladach hamulcowych tez
    wydaje sie byc watpliwa z uwagi na znaczne roznice chocby w samej tylko
    gestosci przy zmieniajacych sie porach roku. Dzisiejsze uklady ABS ale i nie
    koniecznie ABS, wymagaja szybkiej reakcji calego ukladu na zmiany
    intensywnosci hamowania. Puszczasz hamulec to klocki/szczeki sa natychmiast
    zwalniane niezaleznie od temp. plynu czy temp. otoczenia odblokowujac np.
    kolo na lodzie. No ale skoro piszesz, ze uklady olejowe sa to ja Ci wierze,
    ale sa zdaje sie w znaczacej mniejszosci wymagajace zapewne jakichs
    specjalnych olejow.

    Pozdro.. TK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1