    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wago to jednak dziadostwo
    Date: Mon, 15 Feb 2021 09:13:38 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2021 o 23:51 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > witam
    > parę miesięcy temu, czytałem Waszą dyskusję na temat wyższości łączek
    > przewodów wago, czy im podobnych, takich do których wciska się przewody
    > i koniec. wadą skręcanych podobno miało być to, że się luzują od....
    > 50Hz. nie wiem, nie wypowiadałem się.
    > Dzisiaj zostałem wezwany do.... niema prądu w połowie mieszkania, to nie
    > korki.
    > faktycznie, nie ma prądu w połowie mieszkania - korki działają.
    > sprawdziłem gniazdka, gdzie jest, gdzie niema, i zostały puszki.
> [...]

    Wago mają "okienko" do macania probówką każdego styku. Kosztują poniżej 1
    zł za szt.
    Ja stosuję wszędzie wago "z klapką" - na drut i linkę, demontaż polega na
    podniesieniu klapki i wysunięciu przewodu.
    Kup oryginalne wago i zapomnij o problemie.
    Najechałeś na wago a ich nie masz i na oczy nie widziałeś :-) - ciekawa
    logika...
    To to samo jak narzekanie na "adidasy" z bazaru, że śmierdzą, pekają w
    nich podeszwy i po 3 miesiącach nadają się na śmietnik...

    TG