  • Data: 2015-01-13 02:50:54
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > "Pierdolicie Hipolicie"
    > Aby móc importować trzeba mieć pieniądze z eksportu.

    No wlaśnie.Jak wziąlem kredyt w CHF,albo kupilem nowiuśkiego
    merca w niemcowni,to zabraklo na lekarstwa dla staruszków???
    To moje zmartwienie.Prywatny jestem.
    Każdemu bilans musi wyjść przynajmniej na zero.Jeśli
    elektrowniom oplaci się węgiel sprowadzać z zagranicy,to
    co komu do tego?Prywatne są,muszą mieć zysk.
    Jeśli Państwu nie oplaci sie utrzymywać deficytowych galęzi
    gospodarki,to je prywatyzuje,albo likwiduje.Nie takie rzeczy
    likwidowali.
    Problem tylko polityczny: ani stoczniowcy,ani tkaczki czy
    inny ursus nie darl gęby tak glosno jak górnicy,i to przed
    wyborami.
    Chcialbym,żeby ktoś im wyjaśnil że reszta kraju ma ich
    glęboko w tym,no,,w poważaniu.Nie dlatego,że walczą o
    zaklady pracy.Dlatego że uważają że im się coś należy.
    Tak,jakby nam sie nie należalo.
    Pozdro dolniak