  • Data: 2016-07-10 18:35:10
    Temat: Re: zbiornik na deszczówkę
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2016 o 12:11, pilocik pisze:
    > Witam grupę :)
    >
    > Mam zamiar wkopać dwa zbiorniki 1000l i doprowadzić do nich deszczówkę z
    > rynien.
    jak złapiesz wodę. ja mam pół cala i to jest zdecydowanie za mało.
    zbiorniki 500litrów, w 2016 roku jeszcze ani raz nie napełniły mi się na
    maksa w czasie 1 deszczu.
    > Zbiorniki będą połączone, utopiona w nich będzie pompa, wodę wykorzystam
    > do podlewania ogródka, krzaczków i drzewek.

    a jakiś filtr wstępny planujesz? bo ta pompa od syfu umrze.
    > Zastanawiam się tylko jak zrobić przelew nadmiaru wody z tych zbiorników.
    >
    > Czy wyprowadzić rurę nad grunt i niech się leje nadmiar, ja bym oddał do ścieków.
    JEdnak wszystko zależy jak to masz zaplalnowane/zrobione. ja planowałem
    łapać z rynny, na maksa, bez powietrza, a po zapełnieniu przelew w rynnie

    ToMasz