  • 101. Data: 2023-11-21 16:30:43
    Temat: Re: Rekuperacja i okap kuchenny.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Ale >12 lat. To może już nie dziecko... młodzież?
    Dokładnie, piszę o dzieciach raczej jeszcze nieświadomych co się im
    podaje czyli <3lat.

    --
    Janusz

  • 102. Data: 2023-11-21 20:53:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Dokładnie, piszę o dzieciach raczej jeszcze nieświadomych co się
    > im podaje czyli <3lat.

    No to od trzech lat np z babki lancetowatej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 103. Data: 2023-11-21 22:40:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 21.11.2023 o 20:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > No to od trzech lat np z babki lancetowatej.

    No ok, chodzi o to że Pini zawiera kodeinę i można się uzależnić.

    --
    Janusz

  • 104. Data: 2023-11-23 07:39:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.11.2023 22:40, Janusz wrote:

    > No ok, chodzi o to że Pini zawiera kodeinę i można się uzależnić.

    To 5 latki czytają już skład leków które biorą? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 105. Data: 2023-11-23 15:30:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > To 5 latki czytają już skład leków które biorą? ;-)

    Nie wiem, moje nie, ale to bez znaczenia bo to na rodzicach ciąży
    odpowiedzialność za to co podają dzieciom i to oni powinni czytać
    ulotki, ja czytam.

    --
    Janusz