  • 21. Data: 2020-01-29 18:46:09
    Temat: Re: Sklep stacjonarny z narzędziami Warszawa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-01-26 o 09:59, Irek.N. pisze:
    > ale jak w przemysłowym pd Polski, to kilka w każdym mieście spokojnie
    > znajdziesz.

    I tego Ci Irku zazdroszczę. Co prawda mam Leroya niedaleko, ale wiertła
    to mogę w rękach wygiąć, komplet gwintowników kosztuje tyle, co 1
    porządny, domyślam się więc, że cena adekwatna do jakości. Natomiast
    najbardziej ubawiła mnie suwmiarka - toż to ja na oko lepij "mierzę"

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2020-01-29 22:59:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 18:46, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > porządny, domyślam się więc, że cena adekwatna do jakości. Natomiast
    > najbardziej ubawiła mnie suwmiarka - toż to ja na oko lepij "mierzę"
    Czego jak czego ale specjalistycznych sklepów trochę w BB jest :)

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2020-01-29 23:01:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 18:19, Kadar pisze:
    > Do mnie dzwonili bo weszło RODO i dlatego obdzwaniają, żeby wiedzieć czy mogą dalej
    dzwonić.

    Trzeba od razu spławiać, i z czasem liczba tel mocno maleje.

    --
    Janusz

  • 24. Data: 2020-01-30 12:23:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wydaje się, że g... pomaga, choć nie wiadomo co by było bez spławiania.

    -----

  • 25. Data: 2020-01-31 14:44:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 12:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wydaje się, że g... pomaga, choć nie wiadomo co by było bez spławiania.
    >

    > -----

    Pomaga, chociaż też na początku miałem takie wrażenie.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2020-02-02 18:01:14
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 31.01.2020 o 14:44, Janusz pisze:

    > Pomaga, chociaż też na początku miałem takie wrażenie.

    Bardzo pomaga apka "odebrać telefon"

    --
    M.

  • 27. Data: 2020-02-03 10:04:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co to za apka?
    Za każdym razem dzwonią z innego, choć ostatnio głównie z kierunkowego (61) ......

    -----

  • 28. Data: 2020-02-03 16:28:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-03 o 10:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co to za apka?
    > Za każdym razem dzwonią z innego, choć ostatnio głównie z kierunkowego
    > (61) ......
    >

    > -----

    Tego typu aplikacje najpierw sprawdzają numer telefonu w bazach
    internetowych (listy spamerskie) a później albo po cichu odrzucają, albo
    przekazują połączenie do odebrania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2020-02-03 22:03:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to super, przy okazji sprawdzą numer i stan konta.

    -----

  • 30. Data: 2020-02-04 18:57:58
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    W dniu 2020-01-25 o 21:00, adam pisze:
    > Potrzebny zwykły sklep, do którego wejdę i kupię, a tu wyskakują mi albo
    > wielcy dystrybutorzy, albo sklepy internetowe. Sprawa niby banalna, ale
    > widocznie zwykłe sklepy jakoś się nie pozycjonują.
    > A mi potrzebne na już, od ręki:
    > wiertło do metalu długie fi 6,5
    > gwintownik maszynowy M8, nieprzelotowy
    >
    > Asmet i markety nie mają.
    > Może ktoś zna dobrze zaopatrzony sklep i napisze.
    > A gdyby to były rejony zachodnie lub południowe to będę przeszczęśliwy.

    Kiedyś chyba tam coś kupowałem, sklep stacjonarny:
    http://www.auto-narzedzia.pl/#kontakt
    Ale czy mają to co cię interesuje to musisz już sam sprawdzić.