  • 1. Data: 2021-06-13 11:00:01
    Temat: Sprawdzone kontakty, włączniki elektryczne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mozecie polecic jakas sprawdzona serie kontaktów, włączników etc gdzie
    punkt kosztuje w granicach 10zł a nie 30-50 jak niektore.
    Nie jestem przesadnym esteta wiec kształt jest raczej obojetny, ale np
    wybór kolorów poza białym byłby plusem.

    Innymi słowy po poznansku - dobre i tanie. ;-D

    Widze ze duzo osób chwali wybory simon (nawet w podstawowej serii
    BASIC).

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 2. Data: 2021-06-13 11:18:27
    Temat: Re: Sprawdzone kontakty, włączniki elektryczne
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 13 czerwca 2021 o 11:00:04 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > i tanie. ;-D
    >
    > Widze ze duzo osób chwali wybory simon (nawet w podstawowej serii
    > BASIC).

    Simon, najlepszy stosunek jakości do ceny wg mnie

  • 3. Data: 2021-06-13 14:14:08
    Od: budynPL <b...@g...com>

> [...]
    >
    > Innymi słowy po poznansku - dobre i tanie. ;-D
    >
    > Widze ze duzo osób chwali wybory simon (nawet w podstawowej serii

    wydaje mi się że u mnie dzieci maja simony, ale ostrzegam przed czarnymi - farba
    złazi.

    b.

  • 4. Data: 2021-06-13 14:21:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAD486D8135F77budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

> [...]
    > ale np wybór kolorów poza białym byłby plusem.
    >
    > Innymi słowy po poznansku - dobre i tanie. ;-D

    Karlik wymiata panie.
    Są nawet w odcieniu kartofli.

    https://mezoko.com/pl/p/LIZA-Gniazdo-podwojne-z-uzie
    mieniem-biale-GPT-2z-KARLIK/1048
    https://www.karlik.pl/pl/produkty/GPT-2z/kategoria/L
    I-gniazda-podwojne/

    --
    Piter

    budujesz dom?
    kup rodzinie swetry

  • 5. Data: 2021-06-13 17:39:35
    Od: tomotron <tomotron.malpa.o2.pl>

    Legrand - Niloe?

  • 6. Data: 2021-06-14 15:11:11
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 13.06.2021 o 11:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Innymi słowy po poznansku - dobre i tanie. ;-D
    >
    > Widze ze duzo osób chwali wybory simon (nawet w podstawowej serii

    Ja wszystko robię w Berkerze B.Kwadrat.
    Zapewne nie najtańsze, ale za to solidne i fajnie to działa.

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 7. Data: 2021-06-14 22:29:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-06-13 11:00, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Innymi słowy po poznansku - dobre i tanie. ;-D
    >
    > Widze ze duzo osób chwali wybory simon (nawet w podstawowej serii

    Mam biały simon basic w całym domu, tylko podwójny krzyżowy musiałem
    wziąć z serii wyżej bo nie występował. Generalnie bez uwag, nie ma się
    do czego przyczepić. Jako że dom nowy to wyłączniki mam z podświetleniem
    bo trzeba było się do nich od przyzwyczaić, póki co, po roku wszystko
    gra, nie mam uwag.

  • 8. Data: 2021-06-15 14:42:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zwróćcie uwagę, jak wysoko podnoszą się klapki od gniazdek hermetycznych.
    W jakiejś serii Legrand klapki podnoszą się tylko o 100°-120° nie więcej przez co
    łatwo się wyłamują, a włożenie np. sterownika
    czasowego czy większej ładowarki niemożliwe.
    Z kolei Polo podświetlane neonówką: lubią błyskać przy nowoczesnych żarówkach, albo
    np. neonówki nie występują w łącznikach
    podwójnych (dwuklawiszowych).
    Z wyglądu i pewnych koncepcji (podwójne gniazda na jeden moduł) lubię Elda Szczecinek
    seria Forum, ale to ponad 20 lat minęło od
    montażu (tanie nie były, ale z ozdobnymi kolorowymi paskami ramek).

    -----

  • 9. Data: 2021-06-16 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > 100°-120° nie więcej przez co łatwo się wyłamują, a włożenie np.
    > sterownika czasowego czy większej ładowarki niemożliwe.

    Racja, tutaj hermetycznych nie potrzebuje.

    > Z kolei Polo podświetlane neonówką: lubią błyskać przy
    > nowoczesnych żarówkach, albo np. neonówki nie występują w
    > łącznikach podwójnych (dwuklawiszowych).

    Miałem takie sytuacje ze błyskały ale zarówki.
    Musiałem wyrzucac z kontaktu ten swiecący marker.

> [...]
    > lubię Elda Szczecinek seria Forum, ale to ponad 20 lat minęło od
    > montażu (tanie nie były, ale z ozdobnymi kolorowymi paskami

    Nie wiem czy dobrze widze ze ELDA to teraz Schneider?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 10. Data: 2021-06-16 08:08:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.06.2021 17:39, tomotron wrote:
    > Legrand - Niloe?