  • 1. Data: 2021-06-12 18:00:01
    Temat: Pleśń- dach wiaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W zeszłym roku budowałem wiate.
    Na dach dałem drewno podlogowe z castoramy - na to papa, zgrzewana, na
    pewno jest ok zrobiona bo robił fachowiec.
    Od dołu drewno było zabezpieczone impregnatem ale warstwa była bardzo
    delikatna.

    W tym roku od spodu na niektorych deskach pojawiła się pleśń.
    Ogolnie pojawiła się na wielu deskach ale niektore, konkretne są
    pokryte duzo bardziej niż inne.
    Tak jakby coś z drewnem było nie ten teges.

    Myslicie ze rzeczywiscie to moze być wina drewna? Jakas reklamacja?

    Mysle ze tak czy siak musze ta widoczną pleśń usunąć mechanicznie a
    nastepnie zaimpregnować porzadniej niz ostatnio.
    Ale pytanie czy przed impregnacja nie psiknac jakims preparatem grzybo
    i plesniobójczym? Co polecacie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 2. Data: 2021-06-13 10:44:01
    Temat: Re: Pleśń- dach wiaty
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 12 czerwca 2021 o 18:00:03 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > nastepnie zaimpregnować porzadniej niz ostatnio.
    > Ale pytanie czy przed impregnacja nie psiknac jakims preparatem grzybo

    Kup coś najtańszego typu Ace, bielinka itp i tym wysmaruj

  • 3. Data: 2021-06-13 10:58:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 12 Jun 2021 16:00:01 GMT, Budzik napisał(a):

    > Mysle ze tak czy siak musze ta widoczną pleśń usunąć mechanicznie a
    > nastepnie zaimpregnować porzadniej niz ostatnio.

    To co widzisz to tylko owocniki. Możesz sobie darować zdrapywanie bo
    pleśń i tak jest w drewnie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2021-06-13 11:12:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-06-12 o 18:00, Budzik pisze:

    > Tak jakby coś z drewnem było nie ten teges.
    > Myslicie ze rzeczywiscie to moze być wina drewna? Jakas reklamacja?

    Reklamacja powiadasz? :-)

  • 5. Data: 2021-06-13 11:37:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > To co widzisz to tylko owocniki. Możesz sobie darować zdrapywanie bo
    > pleśń i tak jest w drewnie.

    O, to super... ;-/
    Ale mam rozumieć ze to wada drewna czy kwestia jakiegos błedu w sztuce?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 6. Data: 2021-06-13 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Reklamacja powiadasz? :-)

    Gdyby okazało sie ze to wina drewna to dlaczego nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 7. Data: 2021-06-13 12:01:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 13 czerwca 2021 o 12:00:03 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Gdyby okazało sie ze to wina drewna to dlaczego nie?
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    > Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain
    Masz rację że jeśli wada drewna to reklamacja zasadna. Reklamuj i opisz jak to
    zrobiłeś i jaki był efekt.

  • 8. Data: 2021-06-13 12:23:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.06.2021 12:00, Budzik wrote:
    > Gdyby okazało sie ze to wina drewna to dlaczego nie?

    Chryste ludzie, chcesz mieć gwarancje to zamawiasz wykonawcę wiaty,
    płacisz za całość i on daje gwarancje. To nie działa tak że to zrobię
    sam, tamto zrobi mi sąsiad, a tutaj połączymy ze szwagrem. A potem gdy
    się zawali to wina producenta cementu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2021-06-13 12:37:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 13 Jun 2021 09:37:53 GMT, Budzik napisał(a):

    > Ale mam rozumieć ze to wada drewna czy kwestia jakiegos błedu w sztuc

    To chyba jest to samo :) Nikt ci nie powie czy użyłeś zapleśniałego
    drewna czy też raczej zbyt słabo zaimpregnowałeś.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2021-06-13 12:40:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-06-13 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Gdyby okazało sie ze to wina drewna to dlaczego nie?

    A jak to się ma okazać?