    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sprawdzone kontakty, włączniki elektryczne
    Date: Mon, 14 Jun 2021 22:29:04 +0200

    On 2021-06-13 11:00, Budzik wrote:
    > Mozecie polecic jakas sprawdzona serie kontaktów, włączników etc gdzie
    > punkt kosztuje w granicach 10zł a nie 30-50 jak niektore.
    > Nie jestem przesadnym esteta wiec kształt jest raczej obojetny, ale np
    > wybór kolorów poza białym byłby plusem.
    >
    > Innymi słowy po poznansku - dobre i tanie. ;-D
    >
    > Widze ze duzo osób chwali wybory simon (nawet w podstawowej serii
    > BASIC).

    Mam biały simon basic w całym domu, tylko podwójny krzyżowy musiałem
    wziąć z serii wyżej bo nie występował. Generalnie bez uwag, nie ma się
    do czego przyczepić. Jako że dom nowy to wyłączniki mam z podświetleniem
    bo trzeba było się do nich od przyzwyczaić, póki co, po roku wszystko
    gra, nie mam uwag.