  • Data: 2021-06-27 17:49:46
    Temat: Szukam kosiarki
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Hej;

    Orientuje się ktoś, gdzie i czy w ogóle można jeszcze kupic kosiarki do
    trawy na kółkach dwusuwowe ? Jakieś używki, szroty ?

    W sklepach nie ma bo teraz EU eko wprowadza i wszystko 4suw. Niestety ale
    mam 16ar bardzo krzywego terenu i co sezon-dwa należy kupic nową lub
    remontowac kopletnie sielnik (olej z "miski" nie smaruje) - jedyne
    rozwiązanie dla mnie to cos za xxxx tyś zł lub właśnie jak wspominam
    dwusuw.