  • 1. Data: 2021-06-27 17:49:46
    Temat: Szukam kosiarki
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Hej;

    Orientuje się ktoś, gdzie i czy w ogóle można jeszcze kupic kosiarki do
    trawy na kółkach dwusuwowe ? Jakieś używki, szroty ?

    W sklepach nie ma bo teraz EU eko wprowadza i wszystko 4suw. Niestety ale
    mam 16ar bardzo krzywego terenu i co sezon-dwa należy kupic nową lub
    remontowac kopletnie sielnik (olej z "miski" nie smaruje) - jedyne
    rozwiązanie dla mnie to cos za xxxx tyś zł lub właśnie jak wspominam
    dwusuw.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-06-27 21:29:09
    Temat: Re: Szukam kosiarki
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.06.2021 o 17:49, Roger(OS) pisze:
    > mam 16ar bardzo krzywego terenu i co sezon-dwa należy kupic nową lub
    > remontowac kopletnie sielnik (olej z "miski" nie smaruje)
    A co się zaciera? Jeżeli coś na wale, czy korbowodzie, to może wystarczy
    więcej oleju nalać. W mojej Hondzie nalałem ostatnio 0,6 litra zamiast
    0,4 i nic złego się nie dzieje. Odma jest sucha.
    Tu jest pokazana budowa silnika Hondy:
    https://youtu.be/HtPFEBsqzFg
    Jeżeli zaciera się tłok w cylindrze, to spokojnie można lać olej do
    paliwa, jak w dwusuwie.
    Jacek

  • 3. Data: 2021-06-29 22:27:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 27 czerwca 2021 o 17:49:49 UTC+2 Roger(OS) napisał(a):
> [...]
    > remontowac kopletnie sielnik (olej z "miski" nie smaruje) - jedyne
    > rozwiązanie dla mnie to cos za xxxx tyś zł lub właśnie jak wspominam

    Kosiarkę spalinowa kupisz dzisiaj za 3- 4 stówy. Z min dwuletnią gwarancją. Więc nie
    ma sensu kobinowac tylko kupić i używać. Podobne ceny kosiarki akumulatorowe