  • 1. Data: 2021-05-13 13:38:15
    Temat: Bizonyság
    Od: dekobasa nosmas <d...@g...com>

    előre nem látható üzenetet, de azt kell tanúskodni, ha én mosoly hála ennek nevű
    úriember az én projekt ,,vásárlás House és két is kapott az úriembertől származó
    hitelek nehézség nélkül. Azt tanácsolom, hogy ne becsapjon senkit.
    Ha ténylegesen pénzt szeretne kérni a projekthez és bármely máshoz. Ezt az üzenetet
    közzéteszem, mert ez az úriember jó volt ezzel a kölcsönvel. Egy baráton keresztül
    találkoztam ezzel a becsületes és nagylelkű úriemberrel, aki megengedte, hogy
    megkapjam ezt a kölcsönt. Tehát azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba vele, és
    kielégíti Önt az összes szolgáltatásért, amit felteszel. Itt van e-mail címe és
    száma.
    E-mail: l...@g...com
    Telefon: +33752400997

  • 2. Data: 2021-05-13 16:43:56
    Temat: Re: Bizonyság
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 13.05.2021 13:38, dekobasa nosmas wrote:
> [...]
    kielégíti Önt az összes szolgáltatásért, amit felteszel. Itt van e-mail címe és

    Ha kölcsönt akarnék, közvetlenül Orbánhoz fordulnék.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1