  • 1. Data: 2021-06-21 16:40:57
    Temat: Orzech włoski
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Wie może ktos co za smakosz lubuje sie w młodych orzechach włoskich
    wielkości paznokcia? Pierwsze owocowanie było w zeszłym roku, zebrałem
    całe 7 owoców, czyli wszystkie jakie sie zawiazały. W tym roku
    zapowiadał sie super zbiór, zawiazało sie około 100 owoców, pięknie
    rosły aż do dzisiaj, nagle z tych 100 orzechów zostały 3 sztuki, reszta
    znikła. Ewidentnie coś je zżarło bo szypułki zostały równo poobcinane.

  • 2. Data: 2021-06-27 21:30:55
    Temat: Re: Orzech włoski
    Od: Jozef Stanin <g...@g...com>

    Dnia Mon, 21 Jun 2021 16:40:57 +0200
    trybun <M...@j...cb> napisał/a:

> [...]
    > rosły aż do dzisiaj, nagle z tych 100 orzechów zostały 3 sztuki, reszta
    > znikła. Ewidentnie coś je zżarło bo szypułki zostały równo poobcinane.

    Najprawdopodobniej naturalny opad zawiązków.

    --
    Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
    Roślinożerni, roślinożerni

    (Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)

  • 3. Data: 2021-06-29 11:30:44
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.06.2021 o 21:30, Jozef Stanin pisze:

    > Najprawdopodobniej naturalny opad zawiązków.

    Chyba jednak nie,. Bo wtedy coś z nich leżałoby pod drzewkiem. Widać
    także że nie mogł być to naturalny opad bo szypułka po takim opadzie
    inaczej powinna wyglądać.