  • 11. Data: 2020-11-22 15:25:34
    Temat: Re: Wideodomofon Hikvision
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Nov 2020 22:57:40 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > naciskającą na "udawany" dzwonek. dostajesz powiadomienie na
    > smartfona,
    > włączasz aplikacje (2 sekundy) i słuchasz, mówisz do kamery.

    No ale wtedy nie widzisz facjaty bo kamera skierowana na paluch....

    --
    Marek

  • 12. Data: 2020-11-22 15:27:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Nov 2020 14:38:09 +0100, Jacek
    <k...@a...com> wrote:
    > U mnie przejeżdżają 2 auta na dobę, więc nie będzie problemu.
    > Otwierania
    > furtki też nie muszę mieć, bo mam na pilota.

    Ale jak otworzysz kurierowi jak będziesz poza domem?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2020-11-22 15:50:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2020 o 18:15 Jacek <k...@a...com> pisze:

    > Będę zakładał wideodomofon dom-furtka. Znalazłem nowy model Hikvision
    > Villa DS-KIS703P. Zaleta jest taka, że transmisja jest Wi-Fi i wystarczy
    > jedynie 2 żyłowy przewód do zasilania.
    > Macie jakieś opinie na temat marki Hikvision? W sieci widzę opinie 3/5 i
    > 4/5 ale żadnych opisów.
    > W ogóle, czy wideodomofon Wi-Fi ma sens? Podoba mi się możliwość obsługi
    > z aplikacji na komórkę.
    > Jacek

    Wideoofon mam Vidos (też tylko dwa przewody), monitoring mam Hikvision
    (kamerki + rejestrator).
    Oba systemy działają bez zarzutu od paru lat, nie ma się do czego
    przyczepić. Ktoś pisał tu na grupie, że Vidos ma beznadziejny dzwonek -
    ale w sumie nie wiem o co piszącemu chodziło, dla mnie jest OK.
    Do Hikvision mam apke na komórkę - można podglądać online + odtwarzać
    zdarzenia.

    TG