  • 41. Data: 2022-01-25 09:45:21
    Temat: Re: Wypinajace się panele
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 24.01.2022 o 18:25, WS napisał:

    > hm... co kto lubi, ja przy ostatnim remoncie mieszkania wywaliłem porządny stary
    parkiet dębowy, ze 40 lat u mnie leżał, kilka razy cyklinowany i malowany, pewnie ze
    2-3x by wytrzymał, ale te renowacje to porażka w porównaniu do paneli, daliśmy więc
    panele...

    Z panelami w opozycji do parkietu jest tak jak z silikonowymi cyckami:
    wyglądają jak prawdziwe, ale jak dotkniesz to od razu wiesz, że to
    ersatz. Ale co kto lubi...

  • 42. Data: 2022-01-25 10:30:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 25 stycznia 2022 o 09:45:24 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > ersatz. Ale co kto lubi...
    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    Twoja żona na fotce ma cycki do pępka. Co kto lubi twierdzisz. Do domu jeszcze
    chodzisz czy cały czas zajęty jesteś?

  • 43. Data: 2022-01-25 15:28:33
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 25 January 2022 at 09:45:24 UTC+1, Collie wrote:

> [...]
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    ==wywaliłem porządny stary parkiet dębowy, ze 40 lat u mnie leżał, kilka razy

    parkietu się nie maluje

  • 44. Data: 2022-01-25 16:22:58
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-25 o 10:30, kanalia Zenek Kapelinder szczeka:

> [...]
    panele...
    > Twoja żona na fotce ma cycki do pępka. Co kto lubi twierdzisz. Do domu jeszcze

    do budy psi bękarcie! do budy kundlu zawszony! *

    to rewanż za wyzwiska na pl.soc.polityka!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 45. Data: 2022-01-25 18:37:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 25 stycznia 2022 o 15:28:34 UTC+1 mant.. napisał(a):

    > ==wywaliłem porządny stary parkiet dębowy, ze 40 lat u mnie leżał, kilka razy
    cyklinowany i malowany
    > parkietu się nie maluje

    parkiet był położony jak ja byłem jeszcze w przedszkolu, jedno z cyklinowań było bez
    malowania, olejowany... to był pierwszy i ostatni raz, mama miała już tego dość, non
    stop czyszczenie, froterowanie itp...
    fakt - wygląda ładnie ale najlepiej po nim nie chodzić ;)
    Dlatego na wsi położyłem tylko płytki ceramiczne i panele , żadnego drewna - po ~20
    latach wygląda OK, a utrzymanie w czystości sporo mniej wysiłku wymaga
    Niestety z sentymentu do drewna mam drewniane okna - to była pomyłka... aktualnie
    poszukuje do nich uszczelek, nigdzie nie ma :( a na wiosnę pasuje zrobić malowanie...

    BTW może ktoś widział gdzieś uszczelki przyszybowe do okien drewnianych (w sprzedaży,
    nie w katalogu)
    coś jak KDA-34 , KDA-35 z http://www.aibsc.com.pl/uszczelki-do-okien-drewniany
    ch.html
    https://www.pgum-sill.pl/kategoria-produktu/wszystki
    e-produkty/uszczelki/uszczelki-wciskane/page/2/

    4.5mm szerokości szczelina między szyba, ~8mm głębokości