  • 31. Data: 2023-04-04 03:05:49
    Temat: Re: ceny prądu w Polsce na tle EU
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 4 kwietnia 2023 o 00:08:10 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Taka masz projekcję, jak twoje życie na poddaszu i pasożytnicze
    > ładowanie akumulatorów z krwawicy Polaków :]
    >
    > Zazdraszczasz, że się nie dokładam do tego bo mam obiekt onself i nikim
    > się nie dzielę z WYPRODUKOWANĄ własną energią, pasożycie i wrzodzie na
    > czystym organizmie społeczeństwa :]
    >
    > Jeszcze raz. To działka ROD, debilu i hoduję tam warzywa :]
    >
    > Ty musisz spędzać życie na poddaszu i jak wampir pić krew Polaków
    > bazując na różnicy opłat za energię. Niczego nie oddajesz dla Polski :]

> [...]
    Warzywo to ty jesteś. Zacytuję komentarz do jednego z artykułów o fotowoltaice
    "TAAAA POZOSTAJE TYLKO CZEKAC NA ,,JESZCZE LEPSZE,, WALNIECIE W POSIADACZY
    FOTOWOLTANIKI OD 2024 ROZLICZANIE GODZINOWE--CZYLI JAK WSZYSTKIM ZASWIECI SLONCE TO
    ODBIERZEMY KWG OD WAS ZA 10,20 GROSZY".
    Tak będzie i specjalnie długo na to czekać nie trzeba będzie. Chyba że ktoś
    akumulatory dokupi. Żadne państwo nie da nic obywatelom jeśli nie będzie mogło tego z
    dużym przebiciem odebrać.

  • 32. Data: 2023-04-04 20:09:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Tak będzie i specjalnie długo na to czekać nie trzeba będzie. Chyba że ktoś
    akumulatory dokupi.

    Sramulatory.

    > Żadne państwo nie da nic obywatelom jeśli nie będzie mogło tego z dużym przebiciem
    odebrać.

    Drogi debilu. Jeśli będą płacili pisiąt groszy z megawat, to paneli nie
    będzie, debilu a te co są to zdechną :] Ale czegósz oczekiwać od
    Zenusia, który cytuje innego Zenusia :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 33. Data: 2023-04-04 22:25:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 4 kwietnia 2023 o 20:09:35 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > Drogi debilu. Jeśli będą płacili pisiąt groszy z megawat, to panel
    > będzie, debilu a te co są to zdechną :] Ale czegósz oczekiwać od
    Ja ciebie też.
    Ma nie być paneli w systemie prosumenckim. Bo to się nie opłaca. Dają prad kiedy
    nośniki tanie bo latem a odbierają kiedy nośniki drogie czyli zima. I żebyś się
    parafina posrał to będzie następowała likwidacja fotowotaiki, chyba że zrobią 10 razy
    tańsze akumulatory niż sa teraz. Chwilowo na przełom w akumulatorach sie nie zanosi.
    Zwłaszcza cenowy. Będzie coraz mniej zgód na podłączanie fv do sieci. Chyba że z
    akumulatorami to prosze bardzo. Prosumentow wykończą nie odbieraniem prądu. Za 10 lat
    beda dwa modele fotowoltaiki. Pierwszy to sprzedaż ale z akumulatorami i drugi małe
    instalacje wtyczkowe czy balkonowe. Lansowane teraz u szwabów. Z niedużym czyli
    niezbyt drogim magazynem prądu instalacja balkonowa da półroczne zużycie prądu.

  • 34. Data: 2023-04-05 08:02:27
    Od: A S <a...@e...pl>

> [...]
    nośniki tanie bo latem a odbierają kiedy nośniki drogie czyli zima. I żebyś się
    parafina posrał to będzie następowała likwidacja fotowotaiki,
    A przyzagrodowa produkcja wodoru? PV wydaje się stworzona do tego. Ale też nie za
    długo, bo małe reaktory i fuzja czają się za rogiem.
    --
    A S