  • Data: 2020-11-20 22:24:07
    Temat: co pod kostkę
    Od: ks <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przymierzam się do utwardzenia dojścia/dojazdu na podwórku.
    Od obecnego poziomu terenu docelewy poziom nawierzchni będzie wyżej o
    jakieś 20 cm. Czy jest konieczne wybieranie tego co mam teraz tj ziemi
    czy można na tej ziemi zrobić podbudowę np 15 cm odpowiedniego kruszywa
    i na to kostka?
    To co mam obecnie to jakaś mieszanka ziemi, piasku itd. Generalnie po
    deszczu błoto sie robi.
    W czasie kopania pod kable, knanalizacje w miarę czysty piach pojawiał
    się dopiero po około 50cm.

    K.S.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com