  • Data: 2010-06-07 20:02:34
    Temat: gotowanie: gaz czy prad? (cena)
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    2 pytania:

    1. Czy używanie kuchenki na prąd (indukcyjnej, płyty
    grzewczej czy jakkolwiek się to nazywa) jest o wiele
    droższe od używania kuchenki gazowej? Czy ktoś
    robił takie symulacje a może sam używał jednej i
    przerzucił się na drugą? Jak to jest w aspekcie
    ekonomicznym?

    2. Kupiłem mieszkanie z instalacją gazową. Chcę
    jednak z niej zrezygnować. Rozumiem, że wystarczy
    złożyć wypowiedzenie w firmie, z której przychodzą
    rachunki czy jeszcze jakieś formalności trzeba dopełnić?

    Pozdrawiam,
    hhh