    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak liczyć ilość obiektów na zgłoszenie...
    Date: Thu, 1 Apr 2021 14:38:39 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    np. budynki gospodarcze 2 sztuki na każde 500m kwadratowych.
    Załóżmy, że mam działkę 2400m kw.
    Mogę postawić 8 czy 10 obiektów? Niepełny "ogonek" przy rozmiarze
    działki zalicza się limitu? bo jak nie to na działce 230m nie
    postawilibyśmy nic na zgłoszenie...

    Patrząc na prawo budowlane nie potrafię zinterpretować jak to ma działać.

    Poza tym...
    limit budynków gospodarczych 2 na 500m
    a dalej mam "(nie wymaga pozwolenia i zgłoszenia budowa) wolno stojących
    altan o powierzchni zabudowy do 35 midx2, przy czym łączna liczba tych
    obiektów na działce nie może przekraczać dwóch na każde 500 midx2
    powierzchni działki;"
    Dla tych obiektów limit jest osobno?
    tzn mogę postawić na działce 501m 2 altany, 2 budynki gospodarcze do 35m
    i 2 tarasy?

    Ktoś to rozkminiał kiedyś? Albo wie gdzie szukać odpowiedzi na te
    wątpliwości?