  • 11. Data: 2017-12-04 11:30:28
    Temat: Re: jaki domofon
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 08:50:23 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Czy ktoś z Was zna się na firmach produkujących domofony?
    > Szukam czegoś solidnego w wersji audio z dwoma lub trzema
    > przyciskami/unifonami i najlepiej z zamkiem szyfrowym.
    >
    > Czy taki zamelowski jest OK, czy szmelc?
    > https://www.janexmarket.pl/zestaw-domofonowy-2-rodzi
    nny-zamek-szyfrowy-n-t-dk4k-2s-a.html

    > Na jakie firmy zwrócić uwagę a jakie omijać z daleka?
    >
    > Dzięki z góry za sugestie.
    Popatrz na oferte euratech
    http://www.eura-tech.eu/

    Od ponad 8 lat mam ich domofon z czytnikiem RFID i po prostu działa.

  • 12. Data: 2017-12-04 11:44:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Dec 2017 11:20:00 +0100, Piotrek

    > Tak, też.

    Jak mu odciąć dostęp do internetów też? ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2017-12-04 12:05:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 04-Dec-17 11:44, Myjk wrote:

    > Jak mu odciąć dostęp do internetów też? ;)

    Mój wtedy nie działał (aplikacja pokazywała, że dzwonek jest offline;
    naciskanie guzika "nicnierobiło").

    Snifowałem ruch sieciowy dla rozmaitych scenariuszy i komunikacja
    pomiędzy programem i *moim* dzwonkiem *zawsze* odbywa się via Weibo.

    Jedyne co masz dostępne lokalnie to video (ONVIF).

    Naciśnięcia dzwonka można się domyśleć snifując ruch sieciowy
    (powtarzalna, charakterystyczna zawartość pakietu TCP).

    Ale nie udało mi się poza aplikacją ani otworzyć rygla, ani włączyć w
    konwersację audio. Przy czym nie byłem jakoś szczególnie zdeterminowany
    i poświęciłem tematowi góra godzinę.

    Piotrek

  • 14. Data: 2017-12-04 12:16:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Dec 2017 12:05:19 +0100, Piotrek

    > Mój wtedy nie działał (aplikacja pokazywała, że dzwonek jest offline;
    > naciskanie guzika "nicnierobiło").

    Ten *Twój* domofon miał zapisane, że działa "w pełni" tylko przy połączeniu
    z internetem? Jakby nie patrzeć posiadanie WiFi nie gwarantuje z automatu
    posiadania dostępu do netu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2017-12-04 12:27:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 04.12.2017 11:30, Kris wrote:

    nny-zamek-szyfrowy-n-t-dk4k-2s-a.html

    > Popatrz na oferte euratech
    > http://www.eura-tech.eu/
    >
    > Od ponad 8 lat mam ich domofon z czytnikiem RFID i po prostu działa.

    No coś takiego ale cholera nie ma wersji na 3 lub 4 przyciski :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2017-12-04 12:33:06
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 04-Dec-17 12:16, Myjk wrote:
> [...]
    > z internetem? Jakby nie patrzeć posiadanie WiFi nie gwarantuje z automatu

    "Niemanie" internetu jest passé. Najwyraźniej również w Chinach ;-)

    Mam konkretnie taki dzwonek:

    https://pl.aliexpress.com/item/Aly801-WiFi-Video-Doo
    r-Phone-Intercom-IP-Camera-Outdoor-Doorbell-Wireless
    -Night-Vision-720P-Built-in/32768178910.html

    Niestety na szybo nie widzę w podanych przez Ciebie linkach co za
    aplikacja Androidowa ma to obsługiwać. Bo mógłbym zerknąć i sprawdzić
    czy używa tych samych bibliotek.

    P.

  • 17. Data: 2017-12-04 12:34:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 12:27:25 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > No coś takiego ale cholera nie ma wersji na 3 lub 4 przyciski :-(
    Zadzwoń/napisz do nich moze coś doradza

  • 18. Data: 2017-12-04 13:51:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-12-04 o 11:25, quent pisze:

    > Jak bardzo chcę zobaczyć kto dzwoni to podejdę do okna ;-)
    Z wanną?:)

  • 19. Data: 2017-12-04 13:59:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 13:51:24 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Z wanną?:)

    Ja myślałem też kiedyś o takim domofonie (w sumie mam z kamerą ale zwykły
    wiszący w wiatrołapie) ale wyszedłem z założenia, że:

    1. każdy znajomy który do mnie przychodzi ma kod do bramki i sobie wejdzie
    sam bez dzwonienia na domofon, a jak bardzo chce się zapowiedzieć to nam
    wcześniej i tak zadzwoni na komórę

    2. każdy nieznajomy który do mnie przychodzi jest w 99% niemile widziany
    więc nie zawracam sobie głowy - jak się kąpię to się kąpię ;) Jak ma coś
    dla mnie ważnego (kurier, listonosz) to ma też do mnie nr komóry i zadzwoni

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2017-12-04 14:10:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 13:59:53 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > dla mnie ważnego (kurier, listonosz) to ma też do mnie nr komóry i zadzwoni

    Jak sam mieszkasz to takie podejście w miarę ok
    Ale czasami koleżanki do żony wpadają czy znajomi do dzieciaka
    Aczkolwiek tez zbyteczne jest dla mnie podgląd na domofonie- po prostu patrze przez
    okno czy otwieram drzwi i widzę kto stoi.
    A podgląd na smarfonie czy tablecie to mega niewygodne- dzwoni domofon- szukasz,
    fona/tableta, odpalasz aplikację zeby zobaczyć kto zaś?
    A i ja mam też jedną z kamer monitoringu skierowana na furtkę i ulice.
    i na upartego jak domofon dzwoni to przełączam w tv wyjście na podgląd z monitoringu
    i widzę "intruza"
    Jak tv włączony to jeden przycisk do naciśnięcia. Jak wyłączony(a przeważnie
    wyłączony) to trzeba włączyć i przełączyć na podgląd a to już czasochłonne i
    niewygodne.