  • Data: 2020-10-16 22:39:13
    Temat: kanał w garażu - pokrycie
    Od: Pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam w garażu kanał, taki do robót pod autem
    jako że deski na nim są starsze niż ja, to zamówiłem nowe - bałem się że
    stare w końcu pod autem puszczą
    zamówiłem więc nowe:
    drewno sosnowe (mokre - nie sezonowane), grubość 40mm,szerokość 115cm,
    nieheblowane i nieimpregnowane - surowe drewno

    teraz pytanie: czym to najlepiej zaimpregnować?
    niektórzy sugerują mi zużyty olej silnikowy ale to dla mnie jakieś
    nieekologiczne a na dodatek pewnie lepiące i brudzące

    stare deski wyglądają na tak zabezpieczone ale to raczej kwestia tego że
    kilkanaście lat temu niekapiące olejem auto nie było normą ;)

    skłaniam się raczej by to utopić je na kilka dni w impregnacie takim jak
    do więźby - tym zielonym

    jakieś inne propozycje?