    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: kombinatoryka: mauzer jako źródło ciepłej wody
    Date: Thu, 30 Jun 2022 12:18:36 +0200

    Kombinuję jak koń pod górę jak na działce zrobić tymczasowe (1-2 lata)
    źródło ciepłej wody do prysznica turystycznego. Obecny wariant
    przewiduje użycie do tego celu gazu z butli.

    Działka nieogrodzona i nie zabudowana jeszcze. Chcę sobie zrobić źródło
    wody ciepłej do prysznica. Okazjonalnie jak będę coś tam robił sobie.
    Szukam czegoś czego mi nie zawiną z działki więc nic wartościowego się
    nie nadaje. Wydumałem mauzera pomalowanego na czarno. Pamiętam za
    dzieciaka, że jak był w gospodarstwie taki duży zbiornik na 2 czy 5
    tysięcy litrów wody to woda z niego potrafiła się nagrzać do temperatury
    parzenia.

    Kombinuję, że może taki zbiornik rozwiązałby mi problem ale... boję się
    legionelli...

    Ktoś coś podpowie?