  • Data: 2022-06-30 15:24:28
    Temat: Re: kombinatoryka: mauzer jako źródło ciepłej wody
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sirapacz napisał:

    > Dlatego myślę o pojemniku który przez dzień od słońca nabrał by
    > trochę temperatury a jest niskocenny

    To może worek na sok, taki z kranikiem, co go w karton wkładają
    i sprzedają w biedronkach i innych takich? Tam występują przeważnie
    pięciolitrowe, ale z odzysku są za darmo. Większe, 10 litrów
    przynajmniej, da się zdobyć na Allegro, po jakieś pińć złotych.
    Można popsiukać czarną farbą w sprayu, dla lepszej absorbcji
    falowania elektromagnetycznego. Tak niskocenne, że można często
    wymieniać, żadna franca się nie zalęgnie.

    https://allegro.pl/oferta/worek-na-sok-wino-z-kranik
    iem-10l-20-sztuk-10791257270

    --
    Jarek