  • 1. Data: 2011-02-10 14:10:42
    Temat: kredyty mieszkaniowe
    Od: g...@5...it.pl

    Witam

    zapraszam na moja strone z porowaniem kredytow hipotecznych:

    http://www.oik.altb.pl/kredyty-mieszkaniowe.html

    Najbardziej aktualne dane w internecie

  • 2. Data: 2011-02-11 08:56:51
    Temat: Re: kredyty mieszkaniowe
    Od: Robson <r...@...pl>

    > zapraszam na moja strone z porowaniem kredytow hipotecznych:

    Czy porowane kredyty sa lepsze od zwyklych? Jak to sie robi?

  • 3. Data: 2011-02-11 10:07:11
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-02-11 09:56, Robson pisze:

    > Czy porowane kredyty sa lepsze od zwyklych? Jak to sie robi?

    To jeszcze nic. Na bankowej się lepiej popisał:

    "dane sa aktaulziwana
    najszybciej w polskim interciecie"

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 4. Data: 2011-02-11 10:57:34
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 11 Lut, 11:07, Aicha <b...@t...ja> wrote:

    > To jeszcze nic. Na bankowej się lepiej popisał:
    >
    > "dane sa  aktaulziwana
    > najszybciej w polskim interciecie"

    No co się z człowieka naśmiewacie? Taki, panie, zapieprz z tym
    aktualizowaniem, że załad...TFU! sprawdzić pisownię przed wysłaniem,
    kurka, nie ma czasu!

    J.

  • 5. Data: 2011-02-11 10:59:56
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 11 Lut, 09:56, Robson <r...@...pl> wrote:

    > Czy porowane kredyty sa lepsze od zwyklych? Jak to sie robi?

    Pewnie tak samo, jak ceramikę porowaną (czy tam poryzowaną) - sypie
    się do materiału użytecznego drugie tyle trocin.

    J.

  • 6. Data: 2011-02-11 11:03:08
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-02-11 11:59, Jarek P. pisze:

    > Pewnie tak samo, jak ceramikę porowaną (czy tam poryzowaną) - sypie
    > się do materiału użytecznego drugie tyle trocin.

    IMO nic nie pobije tego:
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50141111

  • 7. Data: 2011-02-11 11:08:30
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-02-11 11:57, Jarek P. pisze:

    > No co się z człowieka naśmiewacie? Taki, panie, zapieprz z tym
    > aktualizowaniem, że załad...TFU! sprawdzić pisownię przed wysłaniem,
    > kurka, nie ma czasu!

    Można z niewielkim, myślę, marginesem błędu domniemywać, że tak
    poruje... tfu! porównuje, jak pisze.