  • 21. Data: 2021-06-08 09:06:03
    Temat: Re: miedziucha
    Od: budynPL <b...@g...com>

    >W południe 31 sierpnia 1939 roku było na pewno sporo ludzi którzy twierdzili że
    niemcy nigdy nas nie napadną.

    tak offtopicznie: w jednej książce Dołęgi Mostowicza, tego od "kariery nikodema
    dyzmy" wydanej w 1939 (chyba pamietnik pani hanki) jest fragment
    w którym śmietanka towarzyska rozważa dobór strojów (nowe kapelusze!) na wypadek
    nadchodzącej wojny - wychodzi na to, że
    wojna nie była takim zaskoczeniem jak nam się to mówiło.

    b.

  • 22. Data: 2021-06-08 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Znowu manipulujesz albo nie rozumiesz. Nie wiadomo co gorsze. Nie
    > może być kontekstu do czegoś czego nie ma. Jest zapowiedź że może
    > powstać. Nigdy nie mów nigdy. W południe 31 sierpnia 1939 roku
    > było na pewno sporo ludzi którzy twierdzili że niemcy nigdy nas
    > nie napadną. Bo to tacy mili i kulturalni ludzie.

    O czym jest ta historia? bo nie złapałem...
    Ze jednak nagle wyjada wszyscy ukraincy?
    Na ile oceniasz prawdopodobienstwo?

    Np Berlin:
    https://www.money.pl/gospodarka/czy-berlin-wywlaszcz
    y-koncerny-
    mieszkaniowe-6542732993345153a.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 23. Data: 2021-06-09 00:14:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 czerwca 2021 o 21:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    > mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    W tytule czas przyszły. Strasznie naciągany przykład dales. Daj inny przykład z
    innego państwa. Było nie pisać rząd w liczbie mnogiej.

  • 24. Data: 2021-06-09 01:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    y-koncerny-

    > W tytule czas przyszły. Strasznie naciągany przykład dales. Daj
    > inny przykład z innego państwa. Było nie pisać rząd w liczbie
    > mnogiej.

    To tylko tytuł i tylko fragment działań.
    Uzyj google i poczytaj o ich działaniach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 25. Data: 2021-06-09 11:10:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 czerwca 2021 o 01:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    > w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan
    Niby ja mam szukać żeby udowodnić że masz rację? Napisałeś że rządy ...... . To teraz
    zjedz żabę. Ja co najwyżej mogę napisać że szukałem i nie znalazłam tego o czym
    napisałeś. Jedyny jaki znalazłem ale o nim nie napisałeś to jest nasz rząd c
    programem rozwoju budownictwa. Takim że domy do 70 metrów mają być łatwiejsze w
    budowaniu i że pożycza 100 tysięcy na wkład własny.

  • 26. Data: 2021-06-14 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niby ja mam szukać żeby udowodnić że masz rację?

    Nic z tych rzeczy.
    Tu zresztą wychodzi troche inne podejscie do dyskusji.
    Ja nie dyskutuje zeby udowodnic ze mam racje.
    Ja dyskutuje po to zeby sie czegos dowiedziec.
    Reasumujac - jak poszukasz to sie czegos dowiesz w temacie który cie
    zainteresował.

    > Napisałeś że
    > rządy ...... . To teraz zjedz żabę. Ja co najwyżej mogę napisać że
    > szukałem i nie znalazłam tego o czym napisałeś.

    Mozesz napisać.
    Ale czy to bedzie prawda.
    Twierdziłes w innym poscie ze w googlu nie mozesz znależc niczego o
    oszczedzaniu wody...

> [...]
    > rozwoju budownictwa. Takim że domy do 70 metrów mają być
    > łatwiejsze w budowaniu i że pożycza 100 tysięcy na wkład własny.

    Wydaje sie ze na ten temat powiedziano juz wszystko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 27. Data: 2021-06-14 23:08:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 czerwca 2021 o 20:59:58 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    > ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski
    Nie przekręcaj bo najpierw coś cytujesz a następnie udajesz że coś innego napisałem
    niż zacytowałes. Nie napisałem że w necie nie ma nic o oszczędzaniu wody. Napisalem
    że Ty nigdy nie napisałeś jak oszczędzasz wodę. Dlatego dopytywałem czy gęstsze zupy
    w domu u ciebie się gotuje. Rzadziej myje albo wiele osób w tej samej wodzie.
    Spuszcza wodę raz dziennie wieczorem. A może postawiles slawojke i obywasz się w niej
    bez wody.

  • 28. Data: 2021-06-15 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > ciebie się gotuje. Rzadziej myje albo wiele osób w tej samej
    > wodzie. Spuszcza wodę raz dziennie wieczorem. A może postawiles

    Rozumiem, ze obecnie nadal sie nie zgadzamy ale po 10 podaniu ci haseł
    wreszcie zrozumiałes moje stanowisko?

    Parafrazujac, to ze ty twierdzisz ze nigdy nie podałem ci linków
    oznacza tylko tyle ze ty tak twierdzisz bo prawdopodobnie nie chciało
    ci sie przeczytac albo nie zrozumiałes.
    Podałem ci je wielokrotnie, dlatego tak boli debilne powtarzanie tez w
    stylu spłukiwania raz dziennie. Takie pomysły moga sie pojawić tylko w
    twojej głowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 29. Data: 2021-06-15 13:17:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 15 czerwca 2021 o 06:59:57 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
    > że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.
    Jesteś człowiekiem zbyt małego formatu żeby twoje kłamstwo stało się prawdą. Nie
    dawałeś żadnych linków do swoich wypowiedzi jak oszczedzasz wodę. To co w nich
    napisałeś wiem. Najpierw napisałeś że wodę trzeba oszczędzać. Ale jak spytałem jak
    sam to robisz to zacząłeś udawać wariata albo wstawiałes cudze zasłyszane w necie
    informacje. To były głupie informacje to czepiałem się dalej. Niemniej jednak
    podstawowe pytanie jak sam to robisz zadawałem jak miałem okazję. Przyznasz że
    pouczanie innych jak mają coś robić jeśli sam tego nie robisz bo nie wiesz jak jest
    zwyczajnie głupie.

  • 30. Data: 2021-08-14 08:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jesteś [...]

    Zenus, przygłupie, zjedz snickersa. ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko