  • 1. Data: 2013-11-02 23:15:52
    Temat: podłoga z miedzi(aków)
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    Witam:-)

    co myślicie o takim pomyśle na podłogę?

    http://www.handimania.com/craftspiration/penny-floor
    .html

    Roboty dużo ale i efekt super.
    Ale jak to wykonać? Skąd taką żywice wziąć?
    Z czystymi monetami nie ma problemu - worek groszówek można kupić lub
    wytrawić używane:-)

    pozdr

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2013-11-02 23:25:08
    Temat: Re: podłoga z miedzi(aków)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-02 23:15, tibam pisze:
> [...]
    > Ale jak to wykonać? Skąd taką żywice wziąć?
    > Z czystymi monetami nie ma problemu - worek groszówek można kupić lub
    Ale to nie jest podłoga z miedziaków, to jest podłoga z poliuretanu czy
    innej żywicy, w której miedziaki są zatopione. Wygląda fajnie na
    pierwszy rzut, ale z czasem będą miejsca zdecydowanie "zmatowione" od
    użytkowania - przy jednolitym kolorze lub delikatnym wzorku typowej
    przemysłowej podłogi wylewanej - nie widać dużych różnic, tylko
    "zbielenie" zmatowiałej/wytartej części, ale tutaj będzie to bardzo
    widoczne.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-11-03 08:07:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "tibam" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam:-)
    >
    > co myślicie o takim pomyśle na podłogę?
    >
    > http://www.handimania.com/craftspiration/penny-floor
    .html

    > Roboty dużo ale i efekt super.

    fuuuuj...

  • 4. Data: 2013-11-03 09:08:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    tibam pisze tak:

    > http://www.handimania.com/craftspiration/penny-floor
    .html

    > Roboty dużo ale i efekt super.

    zależy co się komu podoba ale za prawdę powiadam efekt taki sobieńki.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-11-03 09:30:17
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > co myślicie o takim pomyśle na podłogę?
    > http://www.handimania.com/craftspiration/penny-floor
    .html
    obawiam się o pogorszenie efektu podczas używania
    > Roboty dużo ale i efekt super.
    pomyśl o zużywaniu podłogi. nic nie jest wieczne
    > Ale jak to wykonać? Skąd taką żywice wziąć?
    z allegro. ze 20 zł za litr czyli jak zwykła farba
    > Z czystymi monetami nie ma problemu - worek groszówek można kupić lub
    > wytrawić używane:-)
    momentalnie żywica ulegnie zmatowieniu, będzie scierana miejscowo
    butami. podczas nakładanie i parę dni potem, tak śmierdzi ze nosy urywa

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-11-03 10:51:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    .html

    > zależy co się komu podoba ale za prawdę powiadam efekt taki sobieńki.

    Sa miejsca gdzie mialoby sens, ale na pewno nie do domu.

  • 7. Data: 2013-11-03 20:08:46
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-11-03 09:30, ToMasz pisze:

    > momentalnie żywica ulegnie zmatowieniu, będzie scierana miejscowo
    > butami. podczas nakładanie i parę dni potem, tak śmierdzi ze nosy urywa
    >
    > ToMasz
    Zalać płynnym szkłem:-)

  • 8. Data: 2013-11-03 21:47:39
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    O gustach to się nie dyskutuje ale za takie "użycie" bilonu jest paragraf.
    Nie jestem fachurą w tym zakresie ale z tego co google mówi mogłoby to
    podpaść pod KW - art. 69, KK art. 137 par 1 i art. 300 par. 1

    --
    Qlfon, Lublin

  • 9. Data: 2013-11-04 07:53:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    >O gustach to się nie dyskutuje ale za takie "użycie" bilonu jest paragraf.
    > Nie jestem fachurą w tym zakresie ale z tego co google mówi mogłoby to
    > podpaść pod KW - art. 69, KK art. 137 par 1 i art. 300 par. 1

    cza uzyc obcego bulionu