  • 121. Data: 2021-03-13 17:09:28
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 13 marca 2021 o 16:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Trzeba przyznac ze poziom argumentacji powala ;-DDD
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    > ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden
    Z uśmiechem się Budzik urodziłeś czy to nabyte jak z okna wypadłeś? O oszczedzaniu
    wody byś coś napisał.

  • 122. Data: 2021-03-13 18:12:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    13 Mar 2021 15:59:44 GMT, Budzik

    > Trzeba przyznac ze poziom argumentacji powala ;-DDD

    Widzę że nic się szczególnie u drobia nie zminiło przez ostatni rok ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 123. Data: 2021-03-13 22:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Widzę że nic się szczególnie u drobia nie zminiło przez ostatni
    > rok ;)

    IMO jest gorzej :(
    Ja skonczyłem z imbecylem dyskusje kiedy po enty złapałem go na
    orgynarnym kłamstwie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją