  • 111. Data: 2021-03-12 21:16:01
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 12 marca 2021 o 21:03:57 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    to dla kolegów a nie dla ciebie przygłupie. Jak ci w domu śmierdzi to się umyj i
    posprzątaj.
    > Zenusiu. Zmień płytę, bo się powtarzasz, a jest to objaw poważnej choroby.
    Raczej ty debilu jesteś chory bo widzisz problemy tam gdzie ich nie ma. Jak tam wodny
    chleb? Pisałeś że w chałupie ci śmierdzi. Umyj się i posprzątaj to przestanie.

  • 112. Data: 2021-03-12 21:50:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Mar 2021 21:05:28 +0100, Uzytkownik

    > Nawet mi się nie chce czytać twoich bredni.

    No to SZPONG i lecisz do kibla razem z zenusiem i spółką.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 113. Data: 2021-03-12 22:45:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ciebie chyba pojebało żebym miał za jakiś tumanów liczyć. Jeszcze żeby wzór czy
    sposób lczenia był pokrętny. We wzorze trzy składniki. Jeden to stała- ciepło
    właściwe materiału. Drugi to masa a trzeci to różnica temperatur w Kelwinach. Jeśli
    masa w kilogramach i wynik podzielić przez tyle sekund ile jest w godzinie to wynik
    jest w łatwych do wyobrażenia jednostkach kilowatogodzinach. Jak debil nie brał pod
    uwagę różnicy temperatur i z mnożenia trzech składników wyszło mu 20 a nie zero to
    jest zerem do kwadratu. Nie podejmuje się wytłumaczenia debilom co to takiego
    temperatura w Kelwinach.

    Uderz w stół, a zenuś przygłup się odezwie.

    Wynik, który podałem 20,88 debilu to był wynik dotyczący ilości wody w
    kg, który jest w stanie zgromadzić taką samą ilość ciepła co 185kg
    stali. Nie jest to wynik dotyczący ilości kWh, bo nie o to pytałeś.

    Pytałeś o ilość wody, a nie o ilość ciepła.

    "Wiesz ile kilowatogodzin ciepła wytworzonego przez pompę ciepła można zmagazynować w
    stu osiemdziesięciu pięciu kilogramach stali? Podkreśl właściwą odpowiedź."

    "A. Mniej niż w 15 litrach wody.
    B. Tyle co w 264 litrach wody
    C. Tyle co w 833 litrach wody."

    Pytałeś się ile wody jest w stanie zgromadzić tyle samo ciepła w kWh co
    185kg stali. I tu nie ma znaczenia czy zapytał byś o kWh czy dżule, czy
    też o wymyśloną jednostkę "ciepłechujemujedzikiewęże", bo wynikiem nie
    miała być ilość ciepła tylko ilość wody.

    Poza tym nawet fizycznie nie było możliwości obliczyć ilości kWh, bo
    jebany debilu zapomniałeś podać o jaką wartość ma wzrosnąć temperatura,
    a bez tej informacji liczenie ilości gromadzonego ciepła w kWh czy
    dżulach po prostu jest niemożliwe.

    Wszystkie podane przez ciebie wyniki były nieprawidłowe i świadczyły o
    tym, że sam nie umiesz tego policzyć, boś debil.

    Aby obliczyć i sprawdzić zenusia, wystarczy tylko obliczyć w prosty
    sposób stosunek pomiędzy ciepłem właściwym stali i ciepłem właściwym
    wody, a następnie podzielić ilość stali przez ten stosunek.

    Do obliczenia stosunku ile razy więcej energii zgromadzi 1kg wody od 1kg
    stali przy wzroście temperatury o 1K nie potrzeba liczyć kWh czy dżuli.
    Wystarczy tylko podzielić jedną wartość ciepła właściwego przez drugą.

    Ale, że jesteś debilem to i tak tego nie jesteś w stanie zrozumieć.

  • 114. Data: 2021-03-12 22:55:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-03-12 o 21:50, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Mar 2021 21:05:28 +0100, Uzytkownik

    > No to SZPONG i lecisz do kibla razem z zenusiem i spółką.

    Cieszę się bardzo i pozdrawiam.

  • 115. Data: 2021-03-12 23:09:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 12 marca 2021 o 22:44:57 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > Wystarczy tylko podzielić jedną wartość ciepła właściwego przez drugą.
    >
    > Ale, że jesteś debilem to i tak tego nie jesteś w stanie zrozumieć.
    I oczywiście uważasz że tona żelaza jest cięższa od tony styropianu. Byłeś się
    wykąpać w jakimś przytulisku żebyś nie śmierdzial?

  • 116. Data: 2021-03-12 23:13:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 12 marca 2021 o 22:55:32 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Cieszę się bardzo i pozdrawiam.
    Szambo to twój uzyszkodnik żywioł. Masz się z czego cieszyć że w gównach wylądowałeś.

  • 117. Data: 2021-03-12 23:47:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Szambo to twój uzyszkodnik żywioł. Masz się z czego cieszyć że w gównach
    wylądowałeś.

    ROTFL. Będę się niezmierni cieszył jak u ciebie także wyląduję w
    szambie. Zenuś, do dzieła, nie bądź "mientki".

  • 118. Data: 2021-03-12 23:52:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > I oczywiście uważasz że tona żelaza jest cięższa od tony styropianu. Byłeś się
    wykąpać w jakimś przytulisku żebyś nie śmierdzial?

    To akurat ty tak stwierdziłeś pisząc o tych trzech zmiennych. Ale cieszę
    się zenusiu, że już zaczyna docierać do twojej głupiej pały, że dałeś
    dupy z tym zadaniem.

  • 119. Data: 2021-03-13 00:09:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 12 marca 2021 o 23:52:18 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > To akurat ty tak stwierdziłeś pisząc o tych trzech zmiennych. Ale cieszę
    > Dwie godziny temu wróciłem do domu i trudno wytrzymać na podwórku, a i w
    Idź do jakiegoś przytuliska to się wykąpiesz i czyste ubrania dostaniesz. Nie
    będziesz śmierdział i smrodu nie bedziesz przenosił. A na podwórko nie wylewaj z
    nocnika to śmierdzieć nie będzie. Jak był mróz to nie pisałeś że śmierdzi.

  • 120. Data: 2021-03-13 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Głupi jesteś myjk to i głupoty wypisujesz.

    Trzeba przyznac ze poziom argumentacji powala ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,