  • 1. Data: 2010-07-11 06:29:03
    Temat: pozwalali nas okradac :)
    Od: teddie <t...@o...pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,8070882,_Za_muro
    wany_rynek__czyli_zmowy_cenowe_w_budowlance.html

    milo, ze sie do tego przyznaja ale czy teraz jest aby na pewno lepiej?

  • 2. Data: 2010-07-12 09:04:29
    Temat: Re: pozwalali nas okradac :)
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 11 Lip, 08:29, teddie <t...@o...pl> wrote:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,8070882,_Za_muro
    wany_rynek__czyli...

    > milo, ze sie do tego przyznaja ale czy teraz jest aby na pewno lepiej?

    Tak dlugo jak istnieje bariera wejscia na rynek a umowy miedzy takim
    tikkurila a castorama beda tajne (tzn nie bedziesz wiedzial za ile kto
    kupil) tak dlugo bedzie klient robiony w bambuko.

    Dzis wiem ze ja za maslo place "dwa pindziesiat" i ty tez raczej tyle
    zaplacisz.
    A za farbe czy cegly markety placa po kryjomu. Ja nie wiem po ile oni
    kupuja, niby tajemnica handlowa.
    Niby cena u producenta jest podana ale w praktyce za tyle to oni
    raczej nie sprzedaja bo wiekszosc sprzedazy idzie wlasnie w tych
    tajnych kontraktach.

    --
    Lukasz Sczygiel