  • 1. Data: 2010-02-03 18:53:44
    Temat: projekt
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    Hej,

    Jestem na etapie podpisywania umowy z projektantem.
    Obejmuje ona koncepcję, projekt budowlany z przyłączami, pozwolenie na
    budowę i ustalenie wjazdu.
    Ile mniej więcej się płaci za takie coś?

    pzdr

    walkie

  • 2. Data: 2010-02-03 19:48:17
    Temat: Re: projekt
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Walkie! pisze:
> [...]
    > budowę i ustalenie wjazdu.
    > Ile mniej więcej się płaci za takie coś?

    Zależy... GDZIE? i CO CHCESZ? :-)

    Na tak ogólnikowo postawione pytanie można również odpowiedzieć ogólnikowo:

    Od 3 tys do 50 tys :-)

    pozdr
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-02-03 21:12:55
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    W dniu 2010-02-03 20:48, robercik-us pisze:
    Gdzie, gdzie ;) w biurze projektanta ;)
    Dom pod Wrocławiem, nie całe 200 m2.
    Nie wiem co moge dodać aby pytanie się zrobiło nieogólnikowe ;)

  • 4. Data: 2010-02-03 21:35:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Walkie!" <w...@w...com> napisał w wiadomości
    > Ile mniej więcej się płaci za takie coś?
    Tyle na ile się dogadaliście;))

    Kris

  • 5. Data: 2010-02-03 21:36:24
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > Gdzie, gdzie ;) w biurze projektanta ;)
    > Dom pod Wrocławiem, nie całe 200 m2.
    > Nie wiem co moge dodać aby pytanie się zrobiło nieogólnikowe ;)

    w sumie nic wiecej :-). Odpowiedz kolegi robercika
    byla prawidlowa. Wyslij zapytanie do kilkudziesieciu
    architektow, to sam sie zdziwisz jaka rozbierznosc cenowa
    w ofertach sie pojawi :-).

    Pzdr
    Darek

  • 6. Data: 2010-02-03 22:32:57
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    W dniu 2010-02-03 22:36, Darek pisze:
    to ja się domyślam, ale myślałam, że doświadczeni koledzy coś
    podpowiedzą i nie będę musiała pisać zapytań ;)

    pzdr
    walkie!

  • 7. Data: 2010-02-04 06:55:35
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > to ja się domyślam, ale myślałam, że doświadczeni koledzy coś podpowiedzą
    > i nie będę musiała pisać zapytań ;)

    Podpowiedzieli. Jest dokładnie tak jak piszą.
    No moze z 3k za indywidualny projekt z zjazdem, przylaczami i zalatwieniem
    pozwolenia na budowe sie nie spotkalem...ale za 4,5 k caly ten komplet juz
    tak ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 8. Data: 2010-02-04 08:44:22
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > to ja się domyślam, ale myślałam, że doświadczeni koledzy coś podpowiedzą
    > i nie będę musiała pisać zapytań ;)

    no wlasnie to jest odpowiedz na podstawie doswiadczen.
    Ja rozeslalem zapytanie do okolo 50 albo 60 biur jak i wolnych
    strzelcow.
    Koncepcje sam opracowalem. Oferty jakie otrzymalem to:
    3k najtansza (bez projektow branzowych), 4,5k - 7k
    drozsze (niektore z projektami branzowymi), do 15k
    te juz najdrozsze, no i 25k najwyzsza - full wypas z projektami
    nawet odgromowki, gazu itd.
    Oto ten domek - ok 115-120m2 + garaz:
    http://picasaweb.google.pl/darekwozny/Pulpit#5427353
    883303002322

    W jednym przypadku architekt za sama koncepcje chcial 4k + wycena
    reszty - dokumentacja + obliczenia konstrukcyjne - dopiero odbedzie sie
    po zakonczeniu i oplaceniu koncepcji. Za chiny nie moglem nawet widelek
    cenowych
    wyciagnac i upieral sie ze pomimo tego ze mam swoja koncepcje to etapu
    koncepcyjnego nie mozemy pominac.
    Na moje pytanie jezeli zaplace za koncepcje 4k i da mi na reszte cene
    zaporowa,
    to co mi zostanie, jakis nabazgrany rzut - odpowiedz brzmiala, ze jeszcze
    nie
    zdarzylo sie zeby sie z klientem nie dogadal.

    Tak ze sam widzisz ze na tak zadane pytanie nie ma odpowiedz,
    jakiej oczekujesz.

    Pzdr
    Darek

  • 9. Data: 2010-02-04 17:32:10
    Od: "Walkie!" <w...@w...com>

    Rozumiem, a kiedy robiłeś to swoje rozeznanie?

  • 10. Data: 2010-02-04 21:02:38
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > Rozumiem, a kiedy robiłeś to swoje rozeznanie?

    rok temu.
    Jak mozesz odpowiadaj pod cytatem, ulatwia to czytanie.

    Pzdr
    Darek