  • 11. Data: 2021-07-30 11:21:48
    Temat: Re: pytanko do pompiarzy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 lipca 2021 o 08:26:13 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    zamiast takiej dedykowanej do ogrzewania. Powody takiej decyzji. Są pompy do cwu
    mające sprężarkę o mocy pobieranej około kilowata. Jak by przy temperaturze
    zasysanego powietrza w okolicach zera stopni dała na wyjściu dwa kilowaty ciepła to
    by mi już pasowało. Nie mogę założyć normalnej do co bo budynek zabytkowy. Dodatkowym
    bonusem by była niska cena.
> [...]
    > montować do celów grzewczych pompę przeznaczoną do CWU :D
    >
    > Myślisz, że ktoś normalny teraz ci pomoże w doborze pompy, skoro ludzi,
    > którzy mają o tym pojęcie wyzywałeś od idiotów i debili?
    >
    > Ja wiem czy się nadaje taka pompa czy też nie i wiem dlaczego pompy do
    > CO są 2 razy droższe od pomp do CWU. Za twoje chamstwo i kłamstwa,
    > choćbyś mnie błagał to ci nie pomogę.
    >
    > A jak chcesz zainstalować pompę ciepła to najpierw zapytaj się swojego
    > pana, twojego właściciela czy ci pozwoli i na jakich zasadach ci
    > pozwoli. I radzę ci się pospieszyć z tym pytaniem, bo nowy pan może ci
    Ludzi nie wyzywałem od debili tylko debili nazywałem debilami. Ciebie ich kierownika
    też.

  • 12. Data: 2021-07-30 17:08:15
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-30 o 11:21, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
    > piątek, 30 lipca 2021 o 08:26:13 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > Ludzi nie wyzywałem od debili tylko debili nazywałem debilami. Ciebie ich
    kierownika też.

    ludzi nie nazywam psimi bękartami czy kanaliami tylko kanalię nazywam
    kanalią a psiego bękarta nazywam psim bękartem. to o tobie kanalio!

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 13. Data: 2021-07-30 22:24:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-30 o 08:52, Kris pisze:

    > Akurat o pompach ciepła to niestety nie masz pojęcia.
    > Udowodniłeś to nie tak dawno w dyskusji z Myjkiem i kilku innych postach

    Za to ty masz pojęcie o odcinkach rur, które posiadają tylko jeden
    koniec. Czy też o zaworach zero-jedynkowych przy grzejnikach.

    A jako radca prawny, twoje porady dla prokuratorów są wręcz nieocenione
    i muszą oni wiedzieć, że popełniają przestępstwo nie ścigając z urzędu
    łamiących prawo, choć prawodawca określił, że ściganie odbywa się na
    wniosek poszkodowanego.

    Z usztywnianiem rynien pianką PUR to już przeszedłeś samego siebie. Tak
    sam z resztą jak z nieoszczędzaniem wody czy z fotowoltaiką, która
    zniszczyła Niemców i Australię.

    Nie wspominając już twoje brednie pisane w amoku alkoholowym na temat
    podagry i żony, wmawiając Budyniowi, że jego też to czeka.

    I tak co trochę się ośmieszasz i udowadniasz, że jesteś kompletnym
    ignorantem, w tematach w których zabierasz głos.

    Ale jest to efekt tego, że opuściłeś mury technikum, zanim je ukończyłeś.